AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Var på en stor fest tirsdagskvelden. Jeg "skjekket opp" (dvs. det var jeg som gikk bort først) en høy og ganske kjekk mann. Ikke sånn "megakjekk", litt rund i kantene, og ganske barnslig ansikt, hihi - men han har noe med seg som gjør at jeg liker han. Trolig flere enn meg som tenker det samme. Vi rotet HELE kvelden, snek oss unna de andre, tafset, gikk og holdt rundt hverandre og kysset hele festen. Det er snakk om MANGE timer. Da vi skulle gå, tok han meg med i gangen og fikk meg til å hilse på en kompis av han. (Som om han ville "vise meg" fram, men det kan jo bare være ønsketenkning fra min side )Det siste vi sa til hverandre var "hade", og "snakkes" , så gikk vi hver til vårt. Vet han har sett meg på facebook, vi er med i en felles, stor gruppe der. Men han har ikke lagt meg til enda. Føler det egentlig er opp til han nå, siden det var jeg som tok det første steget. Eller? Kommer han til å ta kontakt dersom han er interessert? Vi kommer nok mest sannsynlig til å møtes ved senere anledninger også, men det kan bli en stund til. Menn: hva tenker dere? Kan dere bli interessert i ei jente som sjekker dere opp på fest? - Usikker jente Anonymkode: eb68b...4c9 1
Gjest revestrekjenta Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 ja, en mann som er interessert vil alltid ta kontakt. i alle fall når du først har vist interesser. hører du ikke mer fra han med en gang, eler ganske fort vil du ikke høre fra han heller. hvis dere var i boksene på hverandre (tafsing som du sier) så ser han nok på deg som et ludder også eller mest sannsynlig i alle fall
Gjest Aucaman Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Nei. I min erfaring er jenta aldri interessert i etterkant av den slags situasjoner, så jeg gidder ikke utsette meg selv for den ydmykelsen i etterkant lenger. Kan umulig være alene om å erfart det (håper jeg). Mulig han er interessert, mulig ikke. Og joda, selvsagt kan man bli interessert i noen man har møtt på fest. Kan være man trenger en akklimatisering til edru tilstand, men det skal ikke hindre interessen i å oppstå eller vedvare.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 4 minutter siden, Aucaman skrev: Nei. I min erfaring er jenta aldri interessert i etterkant av den slags situasjoner, så jeg gidder ikke utsette meg selv for den ydmykelsen i etterkant lenger. Kan umulig være alene om å erfart det (håper jeg). Mulig han er interessert, mulig ikke. Og joda, selvsagt kan man bli interessert i noen man har møtt på fest. Kan være man trenger en akklimatisering til edru tilstand, men det skal ikke hindre interessen i å oppstå eller vedvare. Særiøst? Så rart. Er det snakk om samme type situasjon som min? Altså ikke bare å "henge" over hverandre, men skikkelig roting i lang tid?? ts Anonymkode: eb68b...4c9
Gjest Aucaman Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Særiøst? Så rart. Er det snakk om samme type situasjon som min? Altså ikke bare å "henge" over hverandre, men skikkelig roting i lang tid?? ts Anonymkode: eb68b...4c9 Jepp! Det er en av de merkelige tingene jeg ikke tror jeg forstår. Mulig det er noe galt med meg forsåvidt, men har snakket med andre menn som stadig opplever det samme. Så antar det ikke er helt fravikende fra normalen. Alas, han kan være en av de. Endret 4. februar 2016 av Aucaman
Gjest Castielz Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Ikke alltid nei, finnes mange menn som ikke tør det, i alle fall ikke i edru tilstand.
Gjest revestrekjenta Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 men dere over er menn som henger på kg, da, ikke representativt utvag :))) hør heller på mg ts, da sliper du skuffelse
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, revestrekjenta skrev: men dere over er menn som henger på kg, da, ikke representativt utvag :))) hør heller på mg ts, da sliper du skuffelse hm, ok men synes du høre nokså påståelig ut. ts Anonymkode: eb68b...4c9 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på en stor fest tirsdagskvelden. Jeg "skjekket opp" (dvs. det var jeg som gikk bort først) en høy og ganske kjekk mann. Ikke sånn "megakjekk", litt rund i kantene, og ganske barnslig ansikt, hihi - men han har noe med seg som gjør at jeg liker han. Trolig flere enn meg som tenker det samme. Vi rotet HELE kvelden, snek oss unna de andre, tafset, gikk og holdt rundt hverandre og kysset hele festen. Det er snakk om MANGE timer. Da vi skulle gå, tok han meg med i gangen og fikk meg til å hilse på en kompis av han. (Som om han ville "vise meg" fram, men det kan jo bare være ønsketenkning fra min side )Det siste vi sa til hverandre var "hade", og "snakkes" , så gikk vi hver til vårt. Vet han har sett meg på facebook, vi er med i en felles, stor gruppe der. Men han har ikke lagt meg til enda. Føler det egentlig er opp til han nå, siden det var jeg som tok det første steget. Eller? Kommer han til å ta kontakt dersom han er interessert? Vi kommer nok mest sannsynlig til å møtes ved senere anledninger også, men det kan bli en stund til. Menn: hva tenker dere? Kan dere bli interessert i ei jente som sjekker dere opp på fest? - Usikker jente Anonymkode: eb68b...4c9 Når du har signalisert din interesse såpass tydelig og han har klar mulighet til å ta kontakt (rent praktisk), så ville han nok gjort det om han ønsket. Anonymkode: e5a99...115
Gjest cheshirecat Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 (endret) 1 time siden, revestrekjenta skrev: men dere over er menn som henger på kg, da, ikke representativt utvag :))) hør heller på mg ts, da sliper du skuffelse For noe idioti! T.S mange menn som tenker at kanskje jenta bare var litt tipsy og har fylleangst dagen derpå.. Menn kan være like usikker som jenter.. Kan også være en million andre årsaker du ikke kjenner til; sjenert, forsiktig, kanskje han har en annen han prater og flørter litt med uten at det er noe kjempe seriøst osv.. Ser ikke problemet med å legge han til på FB eller ta kontakt :-) lykke til! Endret 4. februar 2016 av cheshirecat
Gjest revestrekjenta Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 6 minutter siden, cheshirecat skrev: For noe idioti! T.S mange menn som tenker at kanskje jenta bare var litt tipsy og har fylleangst dagen derpå.. Menn kan være like usikker som jenter.. Kan også være en million andre årsaker du ikke kjenner til; sjenert, forsiktig, kanskje han har en annen han prater og flørter litt med uten at det er noe kjempe seriøst osv.. Ser ikke problemet med å legge han til på FB eller ta kontakt :-) lykke til! er du mann? 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du har signalisert din interesse såpass tydelig og han har klar mulighet til å ta kontakt (rent praktisk), så ville han nok gjort det om han ønsket. Anonymkode: e5a99...115 ENIG. Hun gikk bor til han i folkemengden.
Gjest Minesveiper Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Jeg ville faktisk tatt kontakt om jeg var deg. Du sa det trolig var flere som synes han var kjekk, da skal du ikke se bort i fra at han blir sjekket opp nå og da av andre også. Er han populær og har flere etter seg må du kanskje jobbe litt for å komme på raderen. Kanskje du får til en date ved å ta kontakt
Gjest cheshirecat Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Synes det er en gjenganger at mange er så livredde for å ta kontakt, og har en sånn forventning om at de skal bli "jaget", kurtisert og oppvarta. Samtidig som begge parter er livredde for å ta kontakt ettersom de da risikerer å bli avvist.. Vel, den som intet våger.....
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Du angrer mest på det du aldri gjorde. Ta kontakt Anonymkode: 7c8be...560 4
Gjest revestrekjenta Skrevet 4. februar 2016 #15 Skrevet 4. februar 2016 31 minutter siden, cheshirecat skrev: For noe idioti! T.S mange menn som tenker at kanskje jenta bare var litt tipsy og har fylleangst dagen derpå.. Menn kan være like usikker som jenter.. Kan også være en million andre årsaker du ikke kjenner til; sjenert, forsiktig, kanskje han har en annen han prater og flørter litt med uten at det er noe kjempe seriøst osv.. Ser ikke problemet med å legge han til på FB eller ta kontakt :-) lykke til! MEN DET VAR HUN SOM SKJEKKET OPP HAN! En mann er enkel å få på kroken for tafsing og klining dersom en jente prøver seg! 70 % av jenter er attraktive nok til å ligge med for menn, uten at det betyr at de er interesserte. (han var nok sikkert også veldig full) Så siden hun kom bort til han , så tenkte han sikkert at det var en enkel stikk, og hang litt sammen med henne. Han VET nok at hun er betatt av han.. :PPomg du er sikkert kvinne btw
Okapi Skrevet 4. februar 2016 #16 Skrevet 4. februar 2016 Svaret på åpningsspørsmålet er jo selvsagt nei, det er det ingen garanti for. Ellers har jeg samme erfaring som Aucaman. "Hæ, trodde du jeg ville noe mer?" er en replikk jeg har fått noen ganger. 1
herremann Skrevet 4. februar 2016 #17 Skrevet 4. februar 2016 (endret) Blir jeg interessert i jenter jeg møter på fest? ja. jeg har kompiser som ikke hadde turt å ta kontakt med deg i ettertid, selv om de ville. ta å send han en friend request Endret 4. februar 2016 av herremann 2
Gjest cheshirecat Skrevet 4. februar 2016 #18 Skrevet 4. februar 2016 (endret) 13 minutter siden, revestrekjenta skrev: MEN DET VAR HUN SOM SKJEKKET OPP HAN! En mann er enkel å få på kroken for tafsing og klining dersom en jente prøver seg! 70 % av jenter er attraktive nok til å ligge med for menn, uten at det betyr at de er interesserte. (han var nok sikkert også veldig full) Så siden hun kom bort til han , så tenkte han sikkert at det var en enkel stikk, og hang litt sammen med henne. Han VET nok at hun er betatt av han.. :PPomg du er sikkert kvinne btw Fantastisk syn du har på menn, synd du har blitt brent så mange ganger at dette er din generalisering av dem.. Hva er er relevansen av kjønnet mitt for denne saken? Jeg gidda ikke svare fordi kjønnet jeg har er totalt irrelevant. Ifølge nicket ditt er jo du jente selv også, samtidlig som du indirekte insinuerer at siden jeg er kvinne kan jeg ikke ha en formening om menn..? Vel, da må jo det argumentet gjelde for deg også da, så vi kan ignorere alle ytterligere idiotiske innlegg fra deg, siden du er jente.. faith in humanity FAIL. Endret 4. februar 2016 av cheshirecat
Gjest revestrekjenta Skrevet 4. februar 2016 #19 Skrevet 4. februar 2016 11 minutter siden, cheshirecat skrev: Fantastisk syn du har på menn, synd du har blitt brent så mange ganger at dette er din generalisering av dem.. Hva er er relevansen av kjønnet mitt for denne saken? Jeg gidda ikke svare fordi kjønnet jeg har er totalt irrelevant. Ifølge nicket ditt er jo du jente selv også, samtidlig som du indirekte insinuerer at siden jeg er kvinne kan jeg ikke ha en formening om menn..? Vel, da må jo det argumentet gjelde for deg også da, så vi kan ignorere alle ytterligere idiotiske innlegg fra deg, siden du er jente.. faith in humanity FAIL. neidu. jeg har kjæreste ;)) og dessuten snakker kjæresten min og flere av kompisene mine ofte om dette. "hun er ikke så veldig fin da, men pulbar." osv. osv. Jeg sier bare at sannsynligheten er svært liten for at han TS beundrer, er intersert til bake.
Gjest revestrekjenta Skrevet 4. februar 2016 #20 Skrevet 4. februar 2016 24 minutter siden, herremann skrev: Blir jeg interessert i jenter jeg møter på fest? ja. jeg har kompiser som ikke hadde turt å ta kontakt med deg i ettertid, selv om de ville. ta å send han en friend request ikke en tilsvarende situasjon som ts sin mest sannsynlig ikke. dette fordi det var TS som gikk bort og tok initiativ!!! Da VET han at hun likte han. Hun gjorde det jo lettvindt for han. :PP dessuten - kan hende du har rett dersom det er snakk om middelmådige menn og nedover i NOEN tillfeller, men han TS snakker om er høy og kjekk ;PPP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå