Gå til innhold

Tisse mens barn er på badet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere komfortable med å tisse mens det er barn på badet. Da tenker jeg på litt eldre barn?

Anonymkode: 0dfb9...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Sånt gjør man ikke foran andre folk. 

Anonymkode: 61bf3...bf8

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre, så fremt det var mine egne barn.

• Liker 10
Skrevet

Har ikke egne barn, men to nevøer og en niese på 5-7 år. De er ofte med meg inn på toalettet når jeg skal late vannet. Har ingen problemer med det altså.

Anonymkode: 66a8a...639

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med egne barn?

Anonymkode: d8a62...dd2

• Liker 1
Skrevet

Gjør meg ikke noenting gitt.

Mine barn er over 20 og vi tisser når vi må uansett om badet er ledig eller ikke.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at du sitter med fasiten over hva "man" gjør og ikke gjør?

Gjør det, ja. Null problem. 

• Liker 4
Skrevet

Noen folk eier tydeligvis ikke grenser for hva som er privat og ikke. 

Jeg går ikke på do foran noen barn, de får vente 2 min utenfor

Anonymkode: f34f3...78d

• Liker 1
Skrevet

Ingen problem. Mamma og pappa tisser uten problem om jeg er på badet hjemme hos dem, og jeg er 33 år! Det er jo ikke sånn at man står og stirrer på dem. Jeg tisser fremfor mamma, men ikke pappa.

Barna mine er null problem såklart også. Naturlig å late vannet! 

Nr 2 vil jeg gjøre privat. 

Anonymkode: c0d10...052

• Liker 2
Skrevet

Uten problemer! :)

Skrevet

nei, badet vil jeg ha i fred! Kan til nød tisse hvis samboern min ikke er helt ferdig i dusjen, f.eks. Og jeg har jo vært på badet sammen med venninner da vi var på fest. Og ja, jeg har tisset på badet når dattera mi var veldig liten. Men for meg er å gå på do en privat ting. 

Anonymkode: c61d9...ad1

• Liker 1
Skrevet

får ikke lov å være med mitt barn på do og det gjelder visa verca

Skrevet

Tisser, bæsjer og dusjer. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen men har ikke problem med å gjøre det foran mitt barn. :)

• Liker 2
Skrevet

I min familie gjorde vi det. Når jeg ble litt eldre snudde pappa seg litt og jeg så laaaaangt bort, men han gjør ikke det nå lenger da. Jeg er 26 år og min mor og jeg kan tisse mens den andre er i rommet. Jeg liker ikke tanken på å tisse med andre i rommet. Jeg har gjort det med min niese når hun var liten fordi det er hun vant til, men nå når hun er blitt større sier jeg at jeg vil være alene på badet. 

Men her er det snakk om å tisse. Jeg trenger ALENETID for å bæsje, det betyr at jeg ikke vil ha noen utenfor døren heller.  

Foreldene mine har bare ett bad så hvis jeg jeg er på overnattingsbesøk i julen eller noe og vi skal på familiebesøk eller hva det nå måtte være, så er det greit at min mor og jeg kan være på badet samtidig. Jeg ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: 8f39d...eb3

• Liker 1
Skrevet

Nei aldri i livet!!!

Det er bare ekkelt, og noe man gjør alene!

Hvorfor i alle dager skal man ha med ungene på do?

Selv som babyer lot jeg dem ligge i stua mens jeg var på do....

Usj, grøsser bare av tanken!

Anonymkode: 725fa...91b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei aldri i livet!!!

Det er bare ekkelt, og noe man gjør alene!

Hvorfor i alle dager skal man ha med ungene på do?

Selv som babyer lot jeg dem ligge i stua mens jeg var på do....

Usj, grøsser bare av tanken!

Anonymkode: 725fa...91b

Ser ikke helt at det skal være noe å grøsse av. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen problemer med at barna mine er på badet når jeg tisser, de får ikke være der om jeg må mer enn det. Dusjing er også greit.

hva gjør dere som ikke takler dette når dere er ute på ting? Jeg syter nemlig med å la min 3 åring stå utenfor døra på eks kjøpesenter, kan aldri vite hva han finner på.. Da er det bedre å ha ham med helt inn i avlukket.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tisser med barna mine tilstede på do. Hender også at jeg tisser på do mens mamma sminker seg og omvendt.  Og hvis samboeren er i dusjen. Når naturen kaller og det bare er ett toalett, ja da bryr jeg meg særdeles lite :P 

Liker å ha privatliv når jeg bæsjer da :P 

Anonymkode: 4df65...29a

Skrevet

Hvis man f.eks er på et offentlig toalett, er det mye bedre å ta med barnet inn på wc enn å la barnet stå igjen alene utenfor

(Jeg tenker på hvis barnet er for ung i alder til å vente alene utenfor)

Anonymkode: ab0ac...f6a

• Liker 1
Skrevet

Har ei på snart 6 år. Privatliv? haha

Døra er som oftest åpen her uansett, kun når det er gjester i hus at vi lukker baderomsdøra. Dusjer, bæsjer og tisser ved behov. Før pleide hun å følge meg overalt, men er slutta med det nå. Om morgen er vi ofte på sammen på badet for å stelle oss.

Hun liker det ikke når jeg har mensen da, men hun vet godt hva det er og  hvorfor man har det, og at hun får det når hun blir eldre. Gjør ikke noe nummer ut av naturlige reaksjoner av/i/på kroppen.

Anonymkode: 7690c...e10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...