AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har ikke så mye å klage på om kvinner og hvordan de kler seg og steller seg. Unntaket er vel negler og neglelakk. Når jeg ser en dame med avskallet neglelakk får jeg en negativ følelse. Hun kan ellers være fin og velstelt, men det hjelper ikke. Jeg snakker om de som ikke benytter første anledning til å ordene neglene. Ta neglelakken vekk eller legge på ny. Spesielt lite flatterende er det å se tånegler med avskallet rød neglelakk. De blir jo ikke sånn på kort tid som jeg har erfart kan skje med neglene på hendene til damer som er med og sjauer og vasker. Jeg datet en dame. Hun tok av seg skoene og neglelakken så fæl ut. Jeg fikk lyst å si noe, men holdt klokelig kjeft. På neste date, noen dager senere, så det enda verre ut. En dame på førti. Jeg har aldri sett noe slikt i de forholdene jeg har hatt. Så hva mener dere. Er jeg sær som nærmest dømmer en dame pga av dette? Anonymkode: 8bc22...815
Gjest Aucaman Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Det er i hvert fall rimelig sært. Om det er særere enn andre, mer utbredte, ting kan sikkert diskuteres. Er negler en slags fetisj for deg?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Sært og rart, ja. Anonymkode: de966...641 4
Gjest chisandra Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Vi har alle vårt å stri med, skjønner jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 5 minutter siden, Aucaman skrev: Det er i hvert fall rimelig sært. Om det er særere enn andre, mer utbredte, ting kan sikkert diskuteres. Er negler en slags fetisj for deg? Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes velstelte negler er pent. Kanskje man kan kalle det for preferanser. Anonymkode: 8bc22...815 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Første gangen jeg hører om en neglfetisj. Anonymkode: d46b6...766 1
Cambria Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Da hadde du nok hatt store problemer med meg Jeg lakkerer neglene sjeldent, og når jeg først gjør det så lar jeg den bare flasse av. Jeg ser ikke noe stort problem i det så lenge jeg ikke skal i et selskap eller på fest. Men jeg forstår jo at du ikke synes det er veldig flatterende. Det ser jo ikke pent ut når neglelakken flasser av Du er kanskje litt mer bevisst på det enn mange andre, men synes ikke dette alene gjør det sær. Jeg forstår det ikke som du ser på dette som en dealbreaker. Hadde du derimot gjort det, og kommentert det hver gang du var med ei jente som hadde glassrute neglelakk, så ville jeg nok sett på deg som meget sær 1
WinterDawn Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Jeg hadde lyst til å skrive med store bokstaver at du er dritsær. Så kom jeg på at jeg har totalt skrekk for menn med lange negler. Det er flaut, men har faktisk eliminert flere menn på grunn av det. Grøsser ved tanken. Så kanskje vi er litt sære begge to. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Hm uffda, dette har jeg jo aldri tenkt på som et problem. Skal tenke mer over det ihvertfall! Er jo helt enig i at det ikke er særlig pent, men var ikke klar over at det var et problem heller. Det var kanskje en litt sær ting å tenke over, men du er selfølgeli ikke sær av den grunn alle sære ting de ikke liker. En god ide om du er med en sånn dame igjen, er jo å gi kjempe skryt når hun har ny neglelakk. Om hun har brukt neglelakk, så er jo kjangsen stor for a hun senere en gang har på helt ny. Da kan jo du si "Åj så pene og velstelte negler du hadde nå! Det kledde du godt! Jeg er kanskje litt rar, men velstelte negler er noe jeg liker godt!" Eller noe i den duren. Hvis hun da liker deg kommer hun helt sikkert til å bruke litt mer tid på neglene siden du syns det var så pent. Bedre å gjøre det den veien enn å få henne til å føle seg dum Anonymkode: 7f9ba...25f 1
Luckiness Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Jeg skjønner deg egentlig. Men det er nok sikkert fordi jeg alltid er påpasselig med å stelle neglene mine og sørge for at lakken er hel. Får helt fnatt hvis en eller flere negler begynner å flasse neglelakk Men selv om avflasset neglelakk gjerne ikke ser helt pent ut, så tviler jeg på at hele mennesket er ustelt
Gjest Aye Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Hahaha, jeg gir faen i neglelakken til kvinner Men vi er alle forskjellige og godt er det.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så mye å klage på om kvinner og hvordan de kler seg og steller seg. Unntaket er vel negler og neglelakk. Når jeg ser en dame med avskallet neglelakk får jeg en negativ følelse. Hun kan ellers være fin og velstelt, men det hjelper ikke. Jeg snakker om de som ikke benytter første anledning til å ordene neglene. Ta neglelakken vekk eller legge på ny. Spesielt lite flatterende er det å se tånegler med avskallet rød neglelakk. De blir jo ikke sånn på kort tid som jeg har erfart kan skje med neglene på hendene til damer som er med og sjauer og vasker. Jeg datet en dame. Hun tok av seg skoene og neglelakken så fæl ut. Jeg fikk lyst å si noe, men holdt klokelig kjeft. På neste date, noen dager senere, så det enda verre ut. En dame på førti. Jeg har aldri sett noe slikt i de forholdene jeg har hatt. Så hva mener dere. Er jeg sær som nærmest dømmer en dame pga av dette? Anonymkode: 8bc22...815 Forstår deg godt egentlig da urenslighet og lange negler er utrolig ekkelt på menn. Anonymkode: d3b59...a9b 1
Sumire Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Hm, er tilbøyelig til å være *litt* enig. Det er forsåvidt bedre å ikke ha noe neglelakk på enn at den skaller av. Prøver så godt jeg kan å stelle neglene mine skikkelig, og fjerner lakk og legger på nytt flere ganger i uken. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #15 Skrevet 4. februar 2016 Jeg ser at det er delte meninger om avskallet neglelakk er en dealbreaker eller ikke. Ingen mener vel det er pent. Når det gjelder å gå på date med helt utslitt lakk på tærne, tolker jeg det som lunken interesse. Hilsen TS Anonymkode: 8bc22...815
Marie90 Skrevet 4. februar 2016 #16 Skrevet 4. februar 2016 Dette er min egen "pet peeve". Avskallet neglelakk - spesielt når den er i en sterk farve - er helt forferderlig. Det spiller liten rolle hvor velstelt man er ellers, det blir helt 'sjuske' for meg når man ser de avflisede neglene. Noen ganger skjer det f.eks. midt på dagen og man har begrenset mulighet til å fjerne den, men jeg gjør det alltid ved første anledning. Ellers ser jeg ikke så veldig mye på hendene til folk. Er ikke verre at man dropper neglelakken helt dersom man ikke har tid/ork til å fjerne den når det trengs. 1
Gjest Jokkmokk Skrevet 4. februar 2016 #17 Skrevet 4. februar 2016 Couldn`t give a less fuck. Men for å forklare: om jeg ser avskallet neglelakk om morgenen(det skjer ofte etter ett døgn eller maks to), så kan jeg finne på å droppe fjerningen da fordi neglelakkfjerner er sterkt kvalmende for meg tidlig på dagen. Så fjerner jeg det når jeg kommer hjem.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #18 Skrevet 5. februar 2016 Når jeg tenker meg om liker jeg ikke lange negler på menn for eksempel, det er ting jeg legger merke til og som kan være veldig "turn off". Skjønner greia med at du ikke liker avskallet lakk, jeg liker det ikke selv og får fnatt om neglelakken på neglene mine begynner å prelle av. Kanskje vi er sære, men alle er sære på et eller annet punkt... Noe sier meg at du er ikke sær på så mye annet? Anonymkode: 0cd3d...841
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #19 Skrevet 5. februar 2016 Hva med oss damer som ikke lakker neglene? Er vi enda verre, vi da? Anonymkode: 070c2...743
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #20 Skrevet 6. februar 2016 Jeg er dame på 40 + og enig med deg. Jeg synes det er udelikat med avskallet neglelakk, både på hender og tær. Jeg er opptatt av å ha pene og velstelte negler - så da er kanskje ikke det så rart 🙈 Anonymkode: d23c7...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå