Gå til innhold

Spotify - nybegynner - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt Spotify før, så jeg er totalt nybegynner, helt blank! Er det noen som kan hjelpe meg å komme i gang? Lastet ned appen på mobilen og trykket litt rundt, men jeg skjønner så lite...

Anonymkode: deb2d...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lage deg en konto på spotify, har du gjort dette?

Denne kontoen bruker du så til å logge inn med (enten på telefonen eller på PC eller tilsvarende).

For å bruke spotify på telefonen trenger du nok og et abonnement som koster penger. Første mnd tror jeg de har gratis prøveperiode.

https://support.spotify.com/no/get-started/

Skrevet

Måtte logge inn for å begynne å bruke appen, ja. Kunne søke på div uten premium-abonnement, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne de sangene jeg vil...

Skrevet

Du søker der det står search.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er ikke helt dum.

Får lese litt inne på spotify-siden.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er ikke helt dum.

Får lese litt inne på spotify-siden.

Hvilke sanger er det du vil ha som ikke kommer opp når du bruker søkefunksjonen, det er jo den man bruker for å finne sanger.

Anonymkode: 8b9b8...af7

Skrevet

Jeg søkte på en sang og klikket på den, da kom det opp et helt album med sanger der bl.a. den sangen var på. Den begynte å spille en helt annen sang og pga gratisutgaven (?) fikk jeg ikke skippet til den sangen jeg ville høre. Jeg fant heller ikke ut hvordan jeg slo av den random rekkefølge-greia.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søkte på en sang og klikket på den, da kom det opp et helt album med sanger der bl.a. den sangen var på. Den begynte å spille en helt annen sang og pga gratisutgaven (?) fikk jeg ikke skippet til den sangen jeg ville høre. Jeg fant heller ikke ut hvordan jeg slo av den random rekkefølge-greia.

Det er fordi det er gratisutgaven, du kan ikke slå av shufflefunksjonen i appen.

Anonymkode: 8b9b8...af7

Skrevet

OK.

Det er så dumt at den premium-prøveperioden bare er en uke, jeg hører ikke så mye på musikk, så jeg er redd for at perioden går ut før jeg får satt meg inn i ting. Jeg vil gjerne prøve appen skikkelig før jeg evt kjøper abonnement, men det var visst vanskelig det.

Skrevet

På appen min står det "Try 7 days free".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...