Vedil Skrevet 4. februar 2016 #1 Del Skrevet 4. februar 2016 Var litt usikker på hvilken sjanger denne passer under, men slenger den inn her Hvilke uvaner har du? Her er noen av mine uvaner: 1. Leser ALLE skilter som er på kjøretøy. 2. Har fått påpekt av et par folk at jeg "huffer" meg mye... xD Det er ikke ofte det er en grunn til at jeg gjør det heller. Og bemerker det selv etter at jeg fikk det påpekt. 3. Toalettpapir skal brettes etter striplingene før det brukes. Samme med tørkepapir. 4. Uvane med å ikke re opp senga (gubben som pleier å gjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Del Skrevet 4. februar 2016 Prokrastinering. Som nå. Nå er jeg på jobb, og har ting jeg skulle gjort. Men jeg har så intenst lite lyst, for det er så kjedelig, så da er jeg her i stedet. Og får dårligere samvittighet for hvert sekund som går. Uten at det på noen måte får meg til å ta tak i jobben.. Jeg prokrastinerer med alt fra husarbeid til det å gå og legge meg. Det er helt fortvilende. Ofte gjør jeg ting jeg synes er drita kjedelig, som å lese nettavisene om og om igjen, eller bare sitte og glo ut i luften, i stedet for å gjøre som jeg skal gjøre. (forøvrig er ikke det å ikke re opp sengen en uvane, men tvert imot lurt. Man bør lufte ut sengen, ikke dekke den til med varme dyner, for å hjelpe mot midd og fuktighet i madrass og dyner) Anonymkode: b7d26...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedil Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prokrastinering. Som nå. Nå er jeg på jobb, og har ting jeg skulle gjort. Men jeg har så intenst lite lyst, for det er så kjedelig, så da er jeg her i stedet. Og får dårligere samvittighet for hvert sekund som går. Uten at det på noen måte får meg til å ta tak i jobben.. Jeg prokrastinerer med alt fra husarbeid til det å gå og legge meg. Det er helt fortvilende. Ofte gjør jeg ting jeg synes er drita kjedelig, som å lese nettavisene om og om igjen, eller bare sitte og glo ut i luften, i stedet for å gjøre som jeg skal gjøre. (forøvrig er ikke det å ikke re opp sengen en uvane, men tvert imot lurt. Man bør lufte ut sengen, ikke dekke den til med varme dyner, for å hjelpe mot midd og fuktighet i madrass og dyner) Anonymkode: b7d26...320 Har også den tendensen selv, men å ikke gjøre ting jeg BURDE gjort. Både i heimen å på jobb. Det med senga er faktisk noe jeg har i tankene, at det er bedre å ligge krøllete enn sammenbretta. Noe gubben ikke er heeelt enig med meg i. Har jo forklart hvorfor Men han får styre med det. Koselig at han gidder å gjøre det da Endret 4. februar 2016 av Vedil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 4. februar 2016 #4 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg har en uvane om å ta nytt glass hver gang jeg skal finne drikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Del Skrevet 4. februar 2016 2 minutter siden, melatonin skrev: Jeg har en uvane om å ta nytt glass hver gang jeg skal finne drikke. Det gjør samboeren også! Jeg bilr gal av det, han fyller jo opp oppvaskmaskinen med glass det bare har vært vann i, som han har drukket av én gang. Vanligvis er han veldig økonomisk og miljøbevisst av seg, men med glass og kopper tar han nytt hver gang. Håndklær kan han fint bruke en uke i strekk, pussig nok, men vannglass? Nope, må ha nytt etter en slurk. Anonymkode: b7d26...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 4. februar 2016 #6 Del Skrevet 4. februar 2016 3 minutter siden, melatonin skrev: Jeg har en uvane om å ta nytt glass hver gang jeg skal finne drikke. Huff den uvanen har jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 4. februar 2016 #7 Del Skrevet 4. februar 2016 5 minutter siden, Genevieve skrev: Huff den uvanen har jeg også. Jeg setter den og fra meg på de merkeligste plasser.. blir litt irritert på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå