AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Del Skrevet 4. februar 2016 Da jeg var en fjorten- femten år eller noe slikt skulle en vennegjeng overnatte hos en i gjengen. Vi var både gutter og jenter og som voksen i dag er det litt rart at foreldrene våre lot oss gjøre det, men vi gjorde det hele tiden. Vi var som regel mellom fem og åtte, så jeg regner med at de følte det var tryggere i seksuell kontekst enn om vi hadde vært to. Men vi lekte ofte nødt eller sannhet. Det var aldri noe seksuelt ved dette, men ofte kjærestespørsmål. Da bestekompisen min spurte meg om nødt eller sannhet viste jeg at om jeg sa sannhet, ville det bli spørsmål om jeg var forelsket i den ene av jentene, og det kunne jeg ikke ta sjansen på. Så det ble nødt. Da fikk jeg i oppgave at jeg måtte slikke sokkene til nettopp den jenta. Ikke bare et slikk, men over hele. Dette var på 90-tallet og alle jentene i gjengen brukte doble aerobicsokker. Noen av gutta brukte det også. De var lange med tykk strikket bomull på leggbiten og tynn fot, for man måtte bruke flere par over hverandre. Hun jeg måtte slikke sokkene til hadde grå under hvite, sirlig foldet ned med perfekte jevne folder, øverst i grått, før det hvite paret dekket det grå paret. Da tunga mi nærmet seg begynte jentene å knise, slikke en sokk var liksom brutalt som straff. Det som der i mot slo meg var hvor myke de var, og hvor godt de luktet, for de luktet som hun gjorde. Ikke noe svette eller ekkelt. Selv om hun hadde brukt sokkene hele dagen og det nå var langt på kveld. Hun vinte i det tunga mi kilte fotbladet hennes gjennom sokkene. Da jeg var ferdig med selve foten og skulle fortsette med den strikkede delen av sokkene var dette enda mykere. Det var helt utrolig mykt faktisk og jeg kjente en sitring i kroppen jeg ikke hadde kjent før. Så var det den andre fotens tur og det ble faktisk jubel over at jeg gjorde jobben så grundig, for vanligvis trakk man seg mest mulig unna disse nødt oppgavene som vanligvis var mer eller mindre ekle. Men det var noe med denne opplevelsen som ble sittende. Da vi senere på kvelden/ natta skulle legge oss lå vi alle i hver vår sovepose utover gulvet i kjellerstua vi hadde vært hele kvelden. Han som hadde gitt meg sleikejobben stappet plutselig de samme sokkene i ansiktet mitt for å tøffe seg litt, men jeg latet som at jeg hadde sovnet og lå og koste med de myke sokkene hele natta. Dagen etter latet jeg som at jeg ikke hadde merket at jeg hadde hatt sokkene i soveposen. Jeg nøt synet av hvordan hun dro sokkene på seg. De grå først, i dag også, helt opp til knærne. Så de hvite over, helt opp til knærne de også. Så ble de hvite foldet nøye ned med presise folder, så de grå etterpå til hun hadde myke folder fra anklene og halvveis opp på leggen. Slik ble min fetish født og kvinner med spesielt hvite sokker har alltid tent meg siden. Særlig om sokkene er lange, ankelsokker gir meg ikke noe. Hvordan ble din fetish født? Anonymkode: 0f66e...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg har ingen fetisjer. Anonymkode: c9fbc...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Del Skrevet 6. februar 2016 Ingen med fetisher her? Anonymkode: 0f66e...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 6. februar 2016 #4 Del Skrevet 6. februar 2016 ingen fetish enda, men tror de fleste ikke vet når de fikk en fetish, det bare skjedde (altså hvorfor de fikk den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå