Gå til innhold

Cellreset/cell reset erfaringer evt Fitline/Helsemeny1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne "helsedietten"?

Fått med meg at det brukes kosttilskudd fra Fitline som er veldig dyre. Ellers er det vanlig mat. Vil prøve denne 28-dagers kuren, men har ikke råd til tilskuddene.

Det går ut på at man spiser fire ganger om dagen.

Uke 1 er kun hvite dager

Uke 2 og 3 er 5 grønne og 2 hvite dager

Uke 4 er 6 grønne og 1 hvit dag

På hvite dager spiser man kun egg, kylling, kalkun og fisk

På grønne dager legger man til grønnsaker

når disse 28 dagene er ferdig kan man ha røde dager hvor man skeier ut, for så å ha 1-2 hvite dager for å komme ajour. 

Hvordan tror dere dette funker uten tilskuddene? Sukker og salt skal kuttes helt, men andre krydder er lov. Hørt folk går ned 6-12 kg på 28 dager.. Jeg må ned 40(fra 120 til 80 kg). Tenker å ha pause på en mnd og kjøre kuren på nytt til jeg er fornøyd.

Anonymkode: 8ae03...6a9

Gjest Genevieve
Skrevet

Hvordan går det ann å kun spise kjøtt i en hel uke? Jeg hadde krepert, må ha noe grøntfor. 

Skrevet

Jeg tror det fungerer veldig dårlig uten tilskuddene!

Men det fungerer like dårlig MED tilskuddene. Disse firmaene er ute etter å tjene penger, ikke å gi folk bedre helse. De tjener penger fordi mange er desperate og tror de må gjøre drastiske tiltak. Det er ikke sånn. 

Jeg forstår at du kan føle deg desperat hvis du veier 120 kilo. Men det fine med det er at det ikke skal mye til for deg å gå ned. Du kan fint miste en kilo i uka den første tiden, bare ved å spise normale porsjoner av vanlig mat sammensatt til vanlige måltider. Ingen fargekoder er nødvendige. Du må bare gjøre det hver dag, gjennom mange måneder, og så fortsette å spise riktig etter at du har nådd målvekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...