Gå til innhold

Når du finner to nesten like vesker, en er billig og andre er dyr. Hvem velger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske bevisst på merker. Går ikke i klær til mange tusen, men når det kommer til vesker særlig, liker jeg ikke å gå rundt med "billigvesker". Ser ikke ned på de som gjør det. Jeg syntes den dyreste var en del finere, men den billige var nesten lik, men det blir liksom ikke det samme å gå med en til 100kr mot en til tusen. Vet ikke hvorfor :)

Anonymkode: 9be1b...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske bevisst på merker. Går ikke i klær til mange tusen, men når det kommer til vesker særlig, liker jeg ikke å gå rundt med "billigvesker". Ser ikke ned på de som gjør det. Jeg syntes den dyreste var en del finere, men den billige var nesten lik, men det blir liksom ikke det samme å gå med en til 100kr mot en til tusen. Vet ikke hvorfor :)

Anonymkode: 9be1b...bd1

Har du link til disse to veskene som var så like og der den ene kostet hundrede kroner?

Anonymkode: 43054...94c

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 4
Skrevet

Jeg kjøper vesker som JEG synes er fine. Om prisen er 50 kr eller 1000 kr. Eller, vent, jeg kjøper aldri vesker til f.eks. 1000,- fordi jeg ikke har råd til det! :)

Kjøp de veskene DU liker, til den prisen DU har råd til :Nikke:

Gjest Tigress
Skrevet

Eg ville truleg vald den veska som hadde best kvalitet, såsant det var ein rimeleg pris på ho. Altså, eg ville ikkje kjøpt ei veske til 100,-, så sant det ikkje var på Fretex, men eg ville ikkje kjøpt ei til 10 000,- heller, til det har eg så utruleg mykje anna eg heller vil ha for dei pengane. Men om det sto mellom ei til 799,- eller ei til 3 000,- så ville eg nok gått for den til tre lappar. 

Skrevet

Ville sannsynligvis valgt den billigste, om kvaliteten så grei ut. Liker ikke bruke mer enn nødvendig, men vil heller bruke litt ekstra på noe som varer enn å kjøpe noe billig som må kastes etter et halvt år.

Skrevet

Jeg bruker ikke så mye penger på dyre vesker, jeg kjøper heller flere vesker til en billigere penge :) Da bruker jeg fra 300-500 kroner per veske :)

• Liker 1
Skrevet

En veske til 1000,- kr er jo en billig veske. 

Anonymkode: f0e6a...f0f

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville valgt den med best kvalitet. Kjøper ikke vesker med dårlig kvalitet selv om jeg synes de ser fine ut. Generelt liker jeg ikke vesker som har dårlig kvalitet. Har få vesker, men samtlige er i god kvalitet, og da kan jeg godt betale litt for dem. Synes som Tigress at 10 000 er for mye, men kan godt gi 3000 for en veske jeg liker i god kvalitet.

Skrevet

Kjøpt den i best kvalitet. Kjøpte akkurat en kalveskinnsveske til 1000 kr, den var på halv pris. Man kan ikke få en veske til 100 kr til den kvaliteten. Jeg hadde aldri brukt 10 000 kr på veske da. For mener man får veldig god kvalitet mellom 1000-3000 kr.

Anonymkode: ea09f...54c

Skrevet

Hadde ikke kjøpt veske til 100 kr, jeg bruker bare skinnvesker og det får man ikke for en hundrings. 1000 kr anser jeg også som billig for en veske. 3000-5000 pleier jeg å kjøpe for, men over 6000 er mye syntes jeg.

Skrevet

Hvem? Jeg velger Åge. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg ville kjøpt den jeg likte best; en kombinasjon av utseende og kvalitet. 
Jeg kjøper verken veldig dyre merkevesker eller kopier av disse, men holder meg som regel i et mellomsjikt prismessig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...