Gå til innhold

Aktiviteter/opplevelser for barn i østfold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal passe nevø og niese en del fremover. Hva kan man finne på for noe moro med dem i nærheten av østfold?
Kan så klart gå tur i skogen og grille pølser, men det er noe de pleier å gjøre med foreldrene sine.

Tenker på opplevelser... noe annet enn Inspiria i sarpsborg, eventyrfabrikken og badeland. Noen andre artige tips? Ikke tusenfryd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aucaman
Skrevet

Klatrepark i Halden, helleristningssightseing hvis de liker sånt (overalt basically), Fredriksten festning (hvis det er åpent), mate endene i gamlebyen i Fredrikstad. Og det var vel det jeg kom på i farten.

Skrevet
9 minutter siden, Aucaman skrev:

Klatrepark i Halden, helleristningssightseing hvis de liker sånt (overalt basically), Fredriksten festning (hvis det er åpent), mate endene i gamlebyen i Fredrikstad. Og det var vel det jeg kom på i farten.

Er det mulig.... Å dra 2 voksne og 2 barn til klatreparken ruinerer jo lommeboka bare for å få klatre! PLUSS at det koster ekstra for trampoline osv. Også blir man jo sulten, tipper maten koster skjorta også! Søkte opp navnet og fant hjemmesiden, det så kongebra ut, men er ikke rik.

Anonymkode: b1d7c...f6f

Skrevet

Er bondegårder man kan besøke der ungene kan være med dyra/ri etc...

Anonymkode: 4611e...d2f

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bondegårder man kan besøke der ungene kan være med dyra/ri etc...

Anonymkode: 4611e...d2f

Synes også klarteparken i halden var noe vel dyr! kommer ikke til å dra dit.
Kan du nenve noen navn på noen gårder? Evt hva søker jeg på?

Skrevet
21 timer siden, Teardrop skrev:

Skal passe nevø og niese en del fremover. Hva kan man finne på for noe moro med dem i nærheten av østfold?
Kan så klart gå tur i skogen og grille pølser, men det er noe de pleier å gjøre med foreldrene sine.

Tenker på opplevelser... noe annet enn Inspiria i sarpsborg, eventyrfabrikken og badeland. Noen andre artige tips? Ikke tusenfryd.

Er det ikke en stor modelljernbane annlagt i Gamlebyen i Fredrikstad?

Skrevet

Hvis de liker hest kan jeg anbefale Maritsrideskole, ellers er Superland og/eller lekeland også ganske morsomt for barn. Laserworld er også ganske morsomt, men spørs om de er gamle nok.

Anonymkode: c4d12...4ba

Skrevet

Mange flotte tips her! :) Vi kan godt kjøre til strømstad eller Ski/vesty/ås også. Helst ikke til oslo, men har du noen tips som du virkelig mener er verdt å få med seg kan i til nød gidde å kjøre inn i kaos-oslo ;)

Flere tas imot med nysgjerrighet og alle tips googles og vurders :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...