Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 Bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 For å få regnr. for å kunne stille hunden, for å kunne avle på hunden, for å få en offisiell avlesning på hd/aa. Er oppdretter som gjør dette, da det er for det meste oppdretters ønske å ha valpene sine registrert. La meg si noe som sikkert provoserer noen, men jeg mener at oppdrettere som ikke registrerer valpene sine i NKK er useriøse (og har noe å skjule?). NKK har regler for hva man får registrere og ikke - som en slags kvalitetskontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bauche Skrevet 17. oktober 2004 #3 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg anser også NKK som kvalitetssikring. Om jeg skal kjøpe valp, er det et "krav" at hunden er chip'et og registrert i NKK. (Jeg driver ikke med utstilling engang!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 17. oktober 2004 #4 Del Skrevet 17. oktober 2004 Som andre allerede har påpeket, det er en form for kvalitetssikring av dyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå