silkhand Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hvordan skal jeg forklare denne saken til en eventuell frisør? Jeg har bleket hår, det er ganske lyst. Det er brukt både bleking og lysfarging.. Min naturlige farge er ca en 6'er ..(?) mellomblond vil jeg si. Nå ønsker jeg å farge bunnen i en litt mørkere farge, å tone det litt ut slik at jeg ikke får den 'harde kanten' med ettervekst hver måned.. Ca en ombre men ikke fult så mye mørkfarge.. (Va også inne på tanken med å bare stripe etterveksten, men det vil ikke bli så synlig har en frisør sagt til meg ...(?) ) har prøvd å få dette gjort hos tre forskjellige frisører, men da har jeg gått hjem med lysfarget hår hver gang, altså håret mitt trekker til seg farge veldig lett.. Hjelp!!!
Gjest Løvemunn Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Kan du ikke bare ta med et bilde av sånn du vil ha det?
silkhand Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2016 6 timer siden, Løvemunn skrev: Kan du ikke bare ta med et bilde av sånn du vil ha det? Har gjort det :(((
Gjest agnesb Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Mørkere enn du naturlig er eller på lik linje??? Vil du unngå ettervekst må du jo finne en tilnærmet lik farge. og mente du lyse striper i ettervekst eller mørke??? Personlig ville jeg aldri stripet mørkt i ett helbleket hår.... Det ser møkkete ut. tenker mellomblondt er mere 7/8. Men umulig å si uten p se såklart. men det burde ikke være så vanskelig da?? Da må du vel forklare nøyere eller få opp ørene til frisøren din
Gjest agnesb Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Google balayage eller sombre. Det er dusere versjoner av ombre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå