AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg hadde insiminering på mandagen som var, er så spent på om det skjer noe her nede 😀 Måtte bare fortelle det til noen, del gjerne noen historier 😃 Anonymkode: bd78e...03e 1
Ayesh Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde insiminering på mandagen som var, er så spent på om det skjer noe her nede 😀 Måtte bare fortelle det til noen, del gjerne noen historier 😃 Anonymkode: bd78e...03e Håper at du er gravid og at alt går som planlagt. Hvor gammel er du? Og hvor lenge prøvde dere på egenhånd? Hva var grunnen for at du ikke ble gravid selv? Jeg skal ha ivf. Sitter akkurat nå i rikshospitalet. Tok blod prøver og har ultralyd klokka 14. Har kanskje egguttak neste uke
Mayah Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Så spennende! Skal til inseminering selv, så fort jeg får eggløsning. Var til UL igår som viste én, muligens to eggposer som utviklet seg. Så antakelig i løpet av en 2 ukers periode er jeg der du er nå! :-) Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Jeg ble gravid på 2. forsøk med stimulert inseminering Anonymkode: f30b7...41b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Den 4.2.2016 at 9.48, Ayesh skrev: Håper at du er gravid og at alt går som planlagt. Hvor gammel er du? Og hvor lenge prøvde dere på egenhånd? Hva var grunnen for at du ikke ble gravid selv? Jeg skal ha ivf. Sitter akkurat nå i rikshospitalet. Tok blod prøver og har ultralyd klokka 14. Har kanskje egguttak neste uke Ja er bare å håper, kjenner mye rart nede i her. Men er sikkert bare innbilding😂 Jeg er 33 år, har prøvd i 1 år ca. Jeg får ikke eggløsning så har prøvd pergo i mange mnd, så femar og ingenting hjelper, så fikk jeg sprøyte og insiminering nå. Så er bare å krysse alt 😊 Du får ha masse lykke til, tenk positivt og ikke stress ♥ Anonymkode: bd78e...03e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 11 timer siden, Mayah skrev: Så spennende! Skal til inseminering selv, så fort jeg får eggløsning. Var til UL igår som viste én, muligens to eggposer som utviklet seg. Så antakelig i løpet av en 2 ukers periode er jeg der du er nå! :-) Masse lykke til! Det er en merkelig følelse når man sitter der. Men føler vi har prøvd alt og lenge nå. Så håper det går i boks 😀 Er det første gang for dere? Masse lykke til 😉 Anonymkode: bd78e...03e
Mayah Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en merkelig følelse når man sitter der. Men føler vi har prøvd alt og lenge nå. Så håper det går i boks 😀 Er det første gang for dere? Masse lykke til 😉 Anonymkode: bd78e...03e Kan tenke meg at det er en spesiell følelse mens det pågår :-) For oss blir dette den første inseminasjonen, hvis alt går etter planen og ikke eggløsning skjer i helga eller noe sånt. Sist jeg skulle insemineres hadde de julestengt, så da ble det hjemmekos istedet, som faktisk resulterte i en kjemisk graviditet! Selv om det ikke gikk veien var det ganske stort for oss, da jeg aldri tidligere har fått positive graviditetstester og det viste at jeg faktisk fikk EL og ikke har tette eggledere i tillegg til PCOS'n. Så for oss var det på en måte et godt tegn, som gjør at vi har litt håp til denne behandlingen. Vært uten prevensjon i 3 år, prøvd i litt over 2. Hva med dere? :-) Krysser fingrene for to blå snart for oss begge :-)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 5 minutter siden, Mayah skrev: Kan tenke meg at det er en spesiell følelse mens det pågår :-) For oss blir dette den første inseminasjonen, hvis alt går etter planen og ikke eggløsning skjer i helga eller noe sånt. Sist jeg skulle insemineres hadde de julestengt, så da ble det hjemmekos istedet, som faktisk resulterte i en kjemisk graviditet! Selv om det ikke gikk veien var det ganske stort for oss, da jeg aldri tidligere har fått positive graviditetstester og det viste at jeg faktisk fikk EL og ikke har tette eggledere i tillegg til PCOS'n. Så for oss var det på en måte et godt tegn, som gjør at vi har litt håp til denne behandlingen. Vært uten prevensjon i 3 år, prøvd i litt over 2. Hva med dere? :-) Krysser fingrene for to blå snart for oss begge :-) Kjemisk graviditet, menerkelig hvordan kroppen fungerer. Men da er det jo masse håp😀 Vi har prøvd i ca 1 år, vi har en sønn fra før på 3 år, men han gikk jeg bare på pergo, så satt han. Nå har jeg ikke hatt el, så måtte sette en sprøyte 36 t før det ble inseminering. Jeg har også PCOS så eggløsningstestene så jeg hadde El i 2,5 uke uten å ha det. Føler det er ganske hardt på kroppen å gå på alle disse tbl. Får så kort lunte 😞 Er dere i Porsgrunn? Ja nå er det bare å håpe på det beste Anonymkode: bd78e...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå