Gjest heipådeg91 Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hei dere Jeg har gått til en frisør som har gjort en kjempedårlig jobb med håret mitt. Bildet viser hvilket utfall jeg ønsket mens det mislykkede bildet viser meg..... Trenger en dyktig frisør når det kommer til fargebehandling, har dere noen å anbefale? Har dere bilde av deres resultat etter et vellykket frisørbesøk så vis gjerne! PS: dette skal være et positivt innlegg så vær så snill ikke svar at jeg må klage for tro meg jeg har klagd to ganger og håret ble bare verre siste gang og jeg får ikke pengene tilbake. Nå må jeg se fremover!
Cessa74 Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Lindmark frisør på Hamar. har egen nettside og endel kundebilder. Får inntrykk av at de er ganske gode
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Hedemark kan være så mangt,men hvis det tilfeldigvis skulle grense mot oppland siden har jeg en anbefaling på Lillehammer Anonymkode: 7fc7f...41d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 @Handymanhedmark U fix? Anonymkode: b1853...6dd
Gjest Handymanhedmark Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: @Handymanhedmark U fix? Anonymkode: b1853...6dd Jepp alt kan fikses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå