Gå til innhold

G-Streng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver g-streng for første gang. Er mann på 25 år. Er det slik at dette er helt latterlig?

Jeg stoppet for å knyte skoen og da tror jeg at g-strengen kom litt over buksa, for dama som sto bak meg fikk latterkrampe og måtte snu seg vekk. Virket også som ho snudde seg tilbake noen ganger for å se om g-strengen min fortsatt var synlig. Er det slik at damer får latterkrampe av å se det?

Bør jeg da slutte å bruke det?

Anonymkode: c40a1...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun lo fordi det ikke er så vanlig å bruke stringtruser lengre! 

• Liker 1
Skrevet

So ho ler av alle damer med det også tror du? Burde jeg gått bort og spurt hvorfor ho lo?

Skrevet
16 timer siden, Smookiekins skrev:

Kanskje hun lo fordi det ikke er så vanlig å bruke stringtruser lengre! 

Alle i min omgangskrets bruker fremdels g streng/tanga

Anonymkode: cffae...d74

Skrevet

Damer bruker nesten ikke stringtruser engang lenger så da skjønner jeg ikke hvorfor menn går i det. Det er svært uhygenisk og funker mere eller mindre som en sklie for tarmbakterier. Bruk heller hipsters. Det er både mere hygenisk, gir finere rumpe og er mere sexy.

Anonymkode: c266f...11b

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Visst hun lo av det er hun rett og slett barnslig,ser ikke hva som er morsomt med det,jeg bruker selv en del g-string truser men heller mere og mere over til hipster truser,anbefaler deg å prøve det,behagelige truser og gå med.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

So ho ler av alle damer med det også tror du? Burde jeg gått bort og spurt hvorfor ho lo?

Du burde gått bort til henne og spurt om det var g-strengen din hun lo av, ja :-)

Og nei - men skal IKKE bruke g-streng!

Skrevet

Bruker menn g-streng? Virkelig eller er dette troll?

Anonymkode: 13810...bb1

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer bruker nesten ikke stringtruser engang lenger så da skjønner jeg ikke hvorfor menn går i det. Det er svært uhygenisk og funker mere eller mindre som en sklie for tarmbakterier. Bruk heller hipsters. Det er både mere hygenisk, gir finere rumpe og er mere sexy.

Anonymkode: c266f...11b

Hipsters er sykt behagelige og fine!!! De på populære fra Cubus er sykt irriterende tho

Anonymkode: 13810...bb1

Skrevet

G-streng var vel ut for iallfall 10 år siden eller noe sånt? 

Husker de var superpopulære ved ordskiftet til 2000 (sikkert i perioder før også da), men har alltid synes de var både ukomfortable og småharry :tongue:

Anonymkode: 18d14...c06

Skrevet

Det er ikke spesielt behagelig å gå med. Men når menn trener osv. Så er g-streng det mest funksjonelle å ha under treningstightsen. Mye bedre det en de som har en stor bukse under som ruller seg opp og blir som en bleie. Eller ikke har noe under i det heletatt hvis den er gjennomsiktig. 

Dessuten så trenger du jo ikke spørre her hva du skal ha under. Det er jo ingen som skal se det uansett. Du må gå i det du føler deg komfortabel i. 

Anonymkode: 1b479...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...