Gå til innhold

securitas uniform

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det andre som syntes menn i securitas uniform ser bra ut og blir tent av de?

Anonymkode: 8d570...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt menn i uniform, nam! Husker første gang jeg så mannen i jobbuniformen sin, whraaaawr 😅😆

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke securitas uniform er spesielt turn-on.. Men pilot og kaptein synes jeg er veldig sexy :hjerter_rundt:

Skrevet

Nope, uniform gjør det ikke for meg. Veldig merkelig, siden jeg ofte endre opp med folk i forsvaret av en eller annen grunn. :nigo:

Skrevet

Kommer an på mannen. Hadde ganske "våte" følelser for en som jobbet i Securitas for noen få år siden, han så vanvittig bra ut i uniformen men nå når jeg ser han i ettertid syns ikke jeg han er noe spesielt. Setter heller spørsmålstegn ved hvorfor jeg likte han..... Så alt avhenger av mannen og ikke uniformen. :) Er ganske hot når de er ikledd helsvart da. Syns politiuniformen er mest sexy, der er det egentlig shit the same hvordan mannen ser ut så lenge han er litt veltrent og har hårvekst i ansiktet, nok til at jeg sikler litt det.... Også handler det veldig mye om hvordan disse karene i uniform går! Det verste jeg ser er når de går med hodet ned, krummet rygg og sånn "tøff" gange. Det ser forferdelig ut og er instant turn-off. Også turn-off når de går med brystkassa langt frem og armene ut. 

Anonymkode: 691a7...217

Skrevet

Ja! Er en vakt på et utested jeg er hemmelig forelsket i. Pleide å gå dit kun for å se på han, og ble så skuffet de gangene han ikke var på jobb. Vet ikke om jeg hadde blitt så betatt av han dersom jeg ikke hadde sett han i uniformen først.

Tenker på han veldig ofte og har han som fantasikjæreste i hodet mitt.

Anonymkode: 77a4a...798

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Er en vakt på et utested jeg er hemmelig forelsket i. Pleide å gå dit kun for å se på han, og ble så skuffet de gangene han ikke var på jobb. Vet ikke om jeg hadde blitt så betatt av han dersom jeg ikke hadde sett han i uniformen først.

Tenker på han veldig ofte og har han som fantasikjæreste i hodet mitt.

dette var forresten ikke ironi. :flau: Høres litt syk ut.

Skrevet

Syns ikke vektere er hot... Er ikke det bare et kurs på 1 dag og så kan du gå rundt å patruljere på kjøpesenteret? 
Syns militær- og politiuniform er hot :rodmer:

Anonymkode: 77d41...a14

• Liker 2
Skrevet

Nei, faren min jobber i Securitas 😜

Anonymkode: 99c52...974

Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er så stas, forbinder verken vektere eller politi med noe seksuelt. Liker bedre skitne arbeidskarer om jeg først skal generalisere på den måten.

Skrevet
2 minutter siden, Raindrops skrev:

Nei, jeg synes ikke det er så stas, forbinder verken vektere eller politi med noe seksuelt. Liker bedre skitne arbeidskarer om jeg først skal generalisere på den måten.

Snekkerbukse!

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Snekkerbukse!

Tror jeg kan styre meg for snekkerbukser, men bukseseler er innafor.

Skrevet

Nei, uniform gjør ikke noe for meg ....På noen som helst måte. 

Skrevet

Ikke uniformer, men klær ja.

Anonymkode: 7d6f5...9f8

Skrevet

Securitas LOL. Nei :P eneste uniform som er litt sexy er brannmannuniformen. Securitas uniform er bare Harry i mine øyne mere turn off enn turn on! 

Anonymkode: 77ae7...39c

Skrevet

Nei! Jeg går i uniform hver dag på jobb (en uniform en del trekker seksuelle forbindelser til..) og for meg er uniform (alle typer) helt off topic når det gjelder seksuel tiltrekning! Kan hende jeg tenkte litt annerledes på det før jeg begynte med uniform selv :-)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, mingrid skrev:

Nei! Jeg går i uniform hver dag på jobb (en uniform en del trekker seksuelle forbindelser til..) og for meg er uniform (alle typer) helt off topic når det gjelder seksuel tiltrekning! Kan hende jeg tenkte litt annerledes på det før jeg begynte med uniform selv :-)

Kan du si hvilken type uniform?

Skrevet
Den 4.2.2016 at 22.11, AnonymBruker skrev:

Kan du si hvilken type uniform?

Hehe, helst ikke.. det holder med å si at jeg jobber i et ganske mannsdominert yrke :-) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker stort sett menn i uniform, men har ikke mye til overs for tyttebærsnut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...