Gjest earlgrey Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Liker kaldfargen jeg får av blåshampoo, men lurer på om den er permanent eller går tilbake om jeg slutter å bruke blåshampoo? Er jo så mye søl med den
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Effekten er dessverre ikke varig nei. Anonymkode: 48930...0e5
Gjest earlgrey Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Effekten er dessverre ikke varig nei. Anonymkode: 48930...0e5 æsj, kjedelig. Hva med korrigering hos frisør, vet du om det er varig?
kisskissbangbang Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Det er nesten umulig å holde kaldt/hvitt/grått hår sånn uten bruke blåshampo jevnlig. Selv tonere går fort ut. Hvilken blåshampo bruker du?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Jeg bruker Bjørn Axen, og den gir en veldig fin tone. Men nei, overhodet ikke varig... Anonymkode: 186c1...898
Gjest earlgrey Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Bruker loreal professional silver, har tidligere brukt fudge og liker begge godt
Darkannie Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Vil du ha fargen mer varig, toner du det med en silver toner. Wella t14 er fin.
nittenår Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Jeg er på vei til å få grått hår nå, har bleket det en gang, og satt igjen med en gulfarge på linje med sola, haha, nå har jeg brukt Fugde shampoo, som skal korrigere gultoner. denne gir en fin, kald gråfarge om du har den i litt for lenge. Men den sliter noe inni H* på håret, men er kanksje værdt det?
Gjest marizz Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Ikke varige deseverre Må nok bruke den jevnlig. Har selv lillia/gråttish hår pga lillashampoo nå, men samtidig er det litt greit sånn jeg kan teste om jeg trives med fargen Det beste er nok at du bruker shampooen din noen ganger i uka!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 http://m.rabalderfjols.blogg.no/1454620543_grey_is_the_new_blond.html hårkuren i denne bloggen er helt fantastisk. Den sliter ikke på håret i det hele tatt. Og den gir en veldig fiiiin kald silver tone Anonymkode: f3cff...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå