Gå til innhold

Omvendt reaksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg merka at jeg blir mer nedfor når jeg synes noen er kjekk og interessant. Det burde jo være omvendt, jeg skal bli glad av det og glede meg til å se han igjen. Det har vært sånn før, men nå tenker jeg mest på at jeg ikke er bra nok og at han aldri kommer til å bli interessert i meg. Det er nesten så jeg gleder meg til at han finner ei annen dame, så jeg må slutte å se på han. Har det visst best når jeg ikke tenker på at det kunne vært fint å ha en kjæreste. Andre som har det sånn?

Anonymkode: 8b64a...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og jeg er mann

Før så hadde jeg et håp når jeg så kvinner, nå er jeg derimot mer realistisk. Den følelsen varer typ 1 sekund når jeg ser en dame, så går den over.

Anonymkode: aeb45...5a2

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og jeg er mann

Før så hadde jeg et håp når jeg så kvinner, nå er jeg derimot mer realistisk. Den følelsen varer typ 1 sekund når jeg ser en dame, så går den over.

Anonymkode: aeb45...5a2

Realisme er dritt, skulle ønske jeg var naiv og optimistisk igjen. Det er hyggeligere selv om det blir skuffelser.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg merka at jeg blir mer nedfor når jeg synes noen er kjekk og interessant. Det burde jo være omvendt, jeg skal bli glad av det og glede meg til å se han igjen. Det har vært sånn før, men nå tenker jeg mest på at jeg ikke er bra nok og at han aldri kommer til å bli interessert i meg. Det er nesten så jeg gleder meg til at han finner ei annen dame, så jeg må slutte å se på han. Har det visst best når jeg ikke tenker på at det kunne vært fint å ha en kjæreste. Andre som har det sånn?

Pfft, som jente er det bare å spørre om en date. I verste fall får du en forsiktig avvisning. Vanker sjeldent et uhøflig fuck off og klask i tryne sånn som det ofte gjør når gutter spør.

Anonymkode: e66dd...2eb

Skrevet

har du blitt avist eller tar du sorgene på forskudd, kvinnelige fremstøt lykkes jo  90% av tiden.:opplyser:

Anonymkode: 55d3f...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...