Gå til innhold

Treningsshort som badetøy, evt sett slik?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Menn bruker jo sykkelbukse, hotpants, tights og slike shortser som badetøy hele tiden.

Så det går veldig fint.  

Anonymkode: ca129...313

Skrevet

Jeg ser visst for lite på menn når jeg er i svømmehallen. :nigo:

Skrevet

Jeg bruker det når jeg er i syden ofte. Den falmer i kloren etter kanskje 2-3 måneder om man bader hver dag. Men det gjør man jo ofte ikke så det skal nok gå fint.

Skrevet

Jeg så et bikinisett med boxershorts i stedet for truse, merket rohnisch. 

Men selv om du bruker en vanlig shorts av det slaget du linker til, gjør det noe om den falmer litt? Når du er nedi bassenget er det ingen som ser det, og om noen ser det på vei til/fra bassenget, er det veldig lite sannsynlighet for at de tenker noe som helst om det. 

Anonymkode: c8914...cd6

Skrevet

Du får ikke bruke hva som helst til badetøy i enkelte svømmehaller. 

Der finnes greie badedrakter med litt bein på, dersom det er det du ønsker. Tror Speedo er de som har. Timarco selger en del men vet ikke om de har de med bein på. Badetøy er vanskelig midtnpå vinteren. 

Anonymkode: 240f6...77b

Skrevet

Badedrakt syns jeg ikke noe om. Men takk for linker. Må ha noe som går litt nedover lårene siden de er så slaskete, holde ting litt på plass. :nigo:

Gjest Tigress
Skrevet

Ver gild og kjøpt skikkeleg badety og ikkje bruk vanleg treningsty i bassenget - badety er laga for å loe minst mogleg også, og det er så fint om vi alle kan bidra til å halde vedlikehaldet i bassenga så enkelt og billig som mogleg.

Skrevet

Sportamore har veldig stort utvalg i badetøy. 

Anonymkode: 1cf97...742

Skrevet
15 minutter siden, Tigress skrev:

Ver gild og kjøpt skikkeleg badety og ikkje bruk vanleg treningsty i bassenget - badety er laga for å loe minst mogleg også, og det er så fint om vi alle kan bidra til å halde vedlikehaldet i bassenga så enkelt og billig som mogleg.

Det er jo en grunn til at jeg spør om det finnes .... HAr jeg funnet hva jeg er ute etter? Nei.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sportamore har veldig stort utvalg i badetøy. 

Anonymkode: 1cf97...742

Nothing nada der.

Gjest Tigress
Skrevet
3 timer siden, Silfen skrev:

Det er jo en grunn til at jeg spør om det finnes .... HAr jeg funnet hva jeg er ute etter? Nei.

Det var jo ein på den Dimarco-sida i alle fall?

Skrevet

Ja, stemmer, den har jeg gått glipp av. Det ser ut som den kan være noenlunde, men savner å se den på modell. De andre vist her er for korte i beina, selv om de er fine på. Om jeg ikke finner noen i fysisk butikk er den så langt det beste alternativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...