-(-(-(-(-( Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har ei venninne som jeg er glad i ..  for en uke siden sÃ¥ satt venninne mi i fanget mitt og jeg fikk stÃ¥ pikk ...for hun satt akkurat over penisen min .. Jeg ble veldig redd av at jeg kunne miste henne pÃ¥ grunn av det men etter en liten stund da pikken min stÃ¥ helt opp og den er ca. 14cm sÃ¥ sÃ¥ hun meg og bare smilte til meg ....fra den dagen begynte hun Ã¥ sitte pÃ¥ fanget mi neste  heletiden hva kan det bety ..  Â
Belladonna Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Hva spør du om? Om det er galt at man ikke vil at noen skal sitte på fanget sitt? Nei, det er ikke galt. Hva det betyr at hun stadig vil sitte på fanget ditt etter at hun fikk kjenne pikken din? Nei, si det du...?
-(-(-(-(-( Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2016 Et øyeblikk siden, Belladonna skrev: Hva spør du om? Om det er galt at man ikke vil at noen skal sitte på fanget sitt? Nei, det er ikke galt. Hva det betyr at hun stadig vil sitte på fanget ditt etter at hun fikk kjenne pikken din? Nei, si det du...? Nei bare trodde at hun vil ha det .. Kan jeg tok feil jeg er bare så glad i henne som en venn men har ikke bare lyst på den måten 😌 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Noen jenter liker å leke. Det betyr ikke at de vil ha den. Anonymkode: 84efd...0a4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Det betyr at hun er oppmerksomhetssyk, har ikke noe med deg å gjøre Anonymkode: c956f...c13
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 3 timer siden, -(-(-(-(-( skrev: Jeg har ei venninne som jeg er glad i ..  for en uke siden så satt venninne mi i fanget mitt og jeg fikk stå pikk ...for hun satt akkurat over penisen min .. Jeg ble veldig redd av at jeg kunne miste henne på grunn av det men etter en liten stund da pikken min stå helt opp og den er ca. 14cm så så hun meg og bare smilte til meg ....fra den dagen begynte hun å sitte på fanget mi neste  heletiden hva kan det bety ..   Ingenting, ts, selvsagt. Det forstår du nok selv etterhvert her i livet. Men tenårene, særlig de tidlige, er forvirrende.  Neste spørsmål?  Anonymkode: 34c2b...a5d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Du er veldig opptatt av tissen din, ts, har du akkurat oppdaget den? Anonymkode: 09d4a...8aa 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er veldig opptatt av tissen din, ts, har du akkurat oppdaget den? Anonymkode: 09d4a...8aa Hadde du synes en jente var veldig opptatt av puppene sine, dersom hun ikke likte at en kompis drev og strøk seg inntil de? Eller gnikka kneet sitt mellom beina på henne? Nei, da er det sexuell trakassering da. Men dette er jo en gutt, så da er man opptatt av tissen sin om man ikke ønsker at jenter skal sitte og gnikke på den.... Anonymkode: 78d8a...3bb
EvaLena Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 (endret) Herregud TS, bli voksen. PS: du trenger ikke sende meg PM denne gangen for å spørre om hva jeg mener med dette svaret. Du skjønner det nok selv en dag, håper jeg 😊 Endret 4. februar 2016 av EvaLena
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 11 timer siden, EvaLena skrev: Herregud TS, bli voksen. PS: du trenger ikke sende meg PM denne gangen for å spørre om hva jeg mener med dette svaret. Du skjønner det nok selv en dag, håper jeg 😊 Husk å bli voksen selv om noen tafser på deg på byen en dag da. Anonymkode: 78d8a...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå