EvaLena Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg er dessverre det. Da jeg var gift så var jeg nærmest sykelig sjalu. Jeg stolte vel egentlig på min eks, men jeg var livredd for at noen skulle ta han fra meg. Jeg lot han gå ut og dra på turer med venner og stolte på han. Allikevel så var jeg redd for at han en dag skulle komme og si han hadde funnet en annen. Det skjedde også, dessverre. Jeg ser at det er veldig feil å være så sjalu av meg, men er det ikke sunt med litt sjalusi i ett forhold?
AuroraBorealis_75 Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Både og... Med min ex som jeg var sammen i 16 år så fantes det ikke et fnugg av sjalusi fra min side fordi han aldri ga meg grunn til det. Jeg stolte på ham 100 %. Med min nye kjæreste sliter jeg dessverre med sjalusi. Jeg har funnet ut at det er jeg som er usikker og må jobbe med meg selv. Han er så annerledes enn exen og han gir meg ikke den trygghetsfølelsen som jeg tror jeg trenger. Han har ikke vært utro mot meg, men kan være litt for flørtete med andre damer. Dette har vi pratet mye om og jeg har fortalt ham om hvor mine grenser går. Han har sagt at han vil respektere disse og jeg synes det har blitt bedre. Jeg hater å være sjalu og tror ikke det er sunt for forholdet. Gudskjelov så takler min kjæreste meg godt når trollet titter frem. Jeg jobber med meg selv konstant så trollet kommer sjeldnere og sjeldnere.
Polly Ester Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Nei, jeg er ikke sjalu. Jeg takler heller ikke en partner som er sjalu. Jeg syns ikke at "litt sjalusi er sunt". 1
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Jeg må nok si meg sjalu, dessverre.. (men det er måte på)
Silfen Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Nei, det gidder jeg ikke være. Er det grunnlag for sjalusi så gidder jeg heller ikke være med en person.
Ella1 Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Nei, det er heldigvis hverken jeg eller han.
Feyfeyhey Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
Betty Blue Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Jeg kan være litt nysgjerrig, men er relativt lite sjalu av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå