Gå til innhold

Hvilken blogger liker dere?

Sofw

Anbefalte innlegg

Håper vi kan skrive hvem vi liker i denne tråden, uten å "skli ut" å kommentere hvem vi ikke liker, eller rakke ned på dem som liker noen du ikke liker. Ønsker en tråd som fokuserer på det positive, til en forandring. Kanskje man kan plukke opp tips til noen nye blogger?😉

Jeg liker bloggen til Julie Rafoss; synes hun er jordnær, kunnskapsrik og motiverende.

Så liker jeg Caroline Berg Eriksen, synes bl.a hun har utrolig mange gode oppskrifter!

Maren Erdvik (fitliving) er umulig å ikke bli glad av, herlig blid jente, skikkelig solstråle.

Madelein Kjelling; mange gode hestetips🐴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker lavkarbotips. Fantastisk blogg som har hodet med seg (i motsetning til andre bloggere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.voeblogg.no

www.veganmisjonen.com

www.stavrum.blogg.no

Leser for det meste kun stavrum, men klikker meg innom de andre to iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glamourbibliotekaren, hun virker så koselig og formidler evnen til å glede seg over små ting i livet :-) Selv om hun har litt for "intellektuell" smak for meg :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camilla Phil. Flink til å kle seg, sympatisk, øye for detaljer og har en av de mest innbydene og inspirerende blogger jeg vet om. I motsetning til de aller fleste, bruker hun mye tid på bildene sine og hun legger aldri ut samme type bilder. Hun er en blogger jeg respekterer høyt. Hun er hardtarbeidene, sympatisk og har virkelig klart å gjøre bloggen til en seriøs bedrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kristina Andersen, syns bloggen hennes er en fin miks av hverdag, mat og humor.

-Linni Meister, flink til å legge ut bilder, men blogger litt lite til tider.

-Trines Matblogg, mange gode oppskrifter som er lette å forstå og lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Styleconnection, Kristin Gjelsvik. Liker at hun er så åpen og ærlig, ikke redd for å si hva hun mener, og viktigst av alt; at hun ikke fronter kropp- og utseendefokuset så og si alle andre bloggere har. Virker som et godt forbilde som også er samfunnsbevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Styleconnection, Kristin Gjelsvik. Liker at hun er så åpen og ærlig, ikke redd for å si hva hun mener, og viktigst av alt; at hun ikke fronter kropp- og utseendefokuset så og si alle andre bloggere har. Virker som et godt forbilde som også er samfunnsbevisst.

Helt enig, men er ikke innom fast, men ja hun er en av de mest sympatiske bloggerne. Bloggere med selvironi tiltrekker meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komikerfrue. Hun er ærlig og rosamaler ikke alt. Det beste med henne er at hun har masse humor og selvironi. Elsket henne og mannen på "Bloggerne", et skikkelig radarpar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Hedda Ingeborgvik er flink, skriver veldig bra! CathInTheCity er kjempeflink syns jeg, liker stilen hennes, hun skriver ofte morsomt og ærlig og har alltid nydelige bilder! Eirin Kristiansen syns jeg er veldig inspirerende, som å bla i et magasin. Styleconnection liker jeg også, forfriskende ærlig og normal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida Wulff - kan skrive godt norsk, har gode verdier og skjønner hva blogg er. Skriver veldig godt!
Konatil - skriver godt, morsomt og uhøytidelig!
Casa Didriksen - ikke alltid enig, men liker dama.
Komikerfrue - litt mye spons, men liker uhøytideligheten og humoren.
Lena Riise - bare liker henne. Koselig blogg.
Anette Marie - digger ikke fitnessdelen, men jeg liker at hun er en hardtarbeidende dame med gode verdier. Litt vel sunnhetstyranist, og altfor mye sminke innimellom, men liker henne.
Trines Matblogg - need I say more ;-)
Moseplassen - inspirerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følge fast enkelte motebloggerne de som er tilknyttet magasiners nettsider eller er selvstendige for å hente inspirasjon, men drømme meg bort, jeg vet ikke og ofte er det klærne langt over min prisklasse. Marie Murstad http://mariemurstad.com/ var blant favorittene, men hun blogger dessverre ikke mer, men følger insta av og til. Selv om hun har lagt ned blogg, kan jeg gå inn for innpirasjon fordi klærne er tidløse.https://www.instagram.com/marie_murstad/?hl=nb Celine Aagaard,http://envelope.no/ men har blitt dårligere etter ny layout, lite antrekksbilder og så er jeg fast innom http://lookdepernille.theyouway.com/ fast. Disse bloggerne har sin egen stil og er ikke krampeaktig følge- alle - nye - trender- bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Margit Spat

Glamourbibliotekaren
Fru Perez
Fru Storlien
Casa Didriksen
Gal og Regal (Storrusten) 
Saksynt (Tjomlid)
Hjartesmil (Mariell Øyre)
er blogger/bloggere jeg liker. Ikke nødvendigvis fordi jeg er enige med dem i alt, men fordi jeg har sans for måten de skriver på, og i enkelte tilfeller motet de utviser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

har egentlig ingen blogger som jeg liker, og følger med på med jevne mellomrom.

ser ut som det er nesten utelukkende rosa-bloggere, mote, sminke og annet tullball der ute.

:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

har egentlig ingen blogger som jeg liker, og følger med på med jevne mellomrom.

ser ut som det er nesten utelukkende rosa-bloggere, mote, sminke og annet tullball der ute.

:icon_frown:

Her kan du finne blogger om alt mulig

www.blogglisten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...