AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hei! Jeg har tenkt å begynne å trene litt. Tenkte å løpe rundt et vann som er her i nærheten (er ikke treningsstudio i nærheten dessverre). Det er bare det at jeg har diabetes, og må derfor alltid ha med målesaker og litt mat. Hvordan skal jeg gjøre dette når jeg løper rundt der? Har ikke bil heller så kan ikke la det ligge der, og jeg Jan ikke la det ligge hjemme. Jeg har ingen lommer som er store nok til dette. Noen som har noen forslag? Anonymkode: 90fae...a58
Hvem er dette? Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 (endret) Det holder å måle seg før du løper vel;-) hvis du må ha d med, kjøp en liten sekk. Jeg har aldri målt meg under trening. Hatt diabetes 1 i 18 sv mine 20 leveår. Endret 3. februar 2016 av Hvem er dette?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 5 minutter siden, Hvem er dette? skrev: Det holder å måle seg før du løper vel;-) hvis du må ha d med, kjøp en liten sekk. Jeg har aldri målt meg under trening. Hatt diabetes 1 i 18 sv mine 20 leveår. Jo, jeg antar at det kan gå, er bare veldig kjipt om noe skulle skje.. Men kan jo selvfølgelig prøve et par ganger å se om det er noe for meg Anonymkode: 90fae...a58 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 En rumpetaske er greit i begynnelsen, inntil du vet hvordan du reagerer på treningen. Veldig mange har en tendens til å bli litt lave, fordi de ikke er vant til hvordan blodsukkeret reagerer på trening. Anonymkode: a3240...632 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå