Gå til innhold

'Luksus frokost'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å overraske kjæresten min med en skikkelig god frokost på bursdagen hans, men 'problemet' er at vi ofte 'lukser' det til i helgene. Vi er vandt til å kjøpe ferskpresset juice, bacon og egg. Moen forslag til ting jeg kan lage? 

Ps. Han er ikke glad i søtt, så ikke noe kake greier...

Anonymkode: d3661...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannekaker med bacon? De trenger ikke bli søte. Sånne djevelegg eller hva det heter. Egg benedict. Frokostmuffins, går kanskje an å lage frokostpai? 

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hadde tenkt å foreslå vafler, men siden han ikke er så glad i søtt så faller det kanskje ikke i smak..

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Lett inspirert av ulike hotellbuffeter o.l.: hva med røkelaks og eggerøre, ulike typer påleggssild med mørkt brød til, varm kvalitetsleverpostei med stekt sopp (tenk dansk smørrebrød), roastbiff, oppskåret frukt +++

OK, kanskje ikke alt på en gang. Jeg er visst litt småsulten nå :fnise:

Endret av Margit Spat
Skrevet

Hva med ferske hjemmelagde rundstykker og noe av det beste pålegget han vet? For eksempel reker, eggerøre, laks, roastbiff med litt grønsaker til?

Skrevet

Du kan f.eks presse juice selv i stedet for å kjøpe. Og hvis dere liker croissanter så er de du får kjøpt frosne/rå ikke så verst.

Skrevet

Du kan jo evt bygge på egg/bacon frokosten med tomatbønner og noen gode pølsesnabber, samt steke sopp og tomater. 

Anonymkode: ab0cc...a30

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Viktualia skrev:

Du kan f.eks presse juice selv i stedet for å kjøpe. Og hvis dere liker croissanter så er de du får kjøpt frosne/rå ikke så verst.

Oh! Presse juice selv skal jeg søren meg gjøre! Takk for tips! Tror selv croissanter er for søtt for han. Men tusen hjertelig takk!

ts

Skrevet
1 time siden, Margit Spat skrev:

Lett inspirert av ulike hotellbuffeter o.l.: hva med røkelaks og eggerøre, ulike typer påleggssild med mørkt brød til, varm kvalitetsleverpostei med stekt sopp (tenk dansk smørrebrød), roastbiff, oppskåret frukt +++

OK, kanskje ikke alt på en gang. Jeg er visst litt småsulten nå :fnise:

Dansk smørbrød var godt tips! Takktakk

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...