Gjest Lolly Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 å bruke tradisjonell lebestift eller gloss slik som juicytubes etc, men føler at jeg må ha noe på leppene når jeg skal ut og er sminket. Noen som har noen forslag til sexy sminke til leppene som ikke er "tung" eller klistrete.
Dru Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Både Labello og Lypsyl har en slags gloss nå. Jeg bruker Labello sin. Jeg liker den faktisk veldig godt, selv om jeg normalt sett hater den seige typen gloss, og heller ikke er noen fan av vanlig lebestift. Dessuten koster de jo ingening, omtrent, så man ruinerer seg ikke på å prøve.
Gjest Ethereal Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg liker veldig godt den fargede lipbalsamen fra Clarins; den er ikke seig i det hele tatt, gir fin farge, og gir i tillegg fukt til leppene. Den heter Colour Quench Lipbalm. YSL har også noe liknende, men der er ikke fargene like fine, synes jeg. Ellers har Body Shop en lipgloss som heter Liquid Lip Colour som er veldig behagelig og ikke-seig på leppene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå