AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hvor ofte krangler dere? Hva krangler dere typisk om? Er det rolige og fattede krangler, eller er det intense, kast-ting-veggimellom-krangler? Vi har holdt på i fire måneder og har hatt tre ordentlige krangler. To av dem var rolige, men vi ble ganske sinte, og den ene endte med at jeg gråt og han ble fryktelig oppgitt. Er dette normalt? Anonymkode: 0188f...775
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Vi har vært sammen i halvannet år, og aldri kranglet. Jeg ville satt kraftig spørsmålstegn ved forholdet om man allerede etter fire måneder hadde hatt TRE krangler, hvorav en til og med endte med grining. Anonymkode: e38d4...d12 4
Ruskemor Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Vi har ikke hatt en ordentlig krangel enda. Vi diskuterer og er uenig. Noen ganger så blir jeg sur og sint, og andre ganger så blir han det. Men vi krangler ikke, sånn jeg ser for meg krangling. Har vært sammen en god stund, og er samboere.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Vi diskuterer jevnlig.. Sta begge to.. Noen ganger blir det ganske heftig. Ikke ideelt egentlig. Han er langsint, og kan dra det utover flere dager... Anonymkode: 2d400...fc1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Vi kan godt diskuter og være uenige, men har vel hatt 2 ordentlig krangler som jeg kan huske. Var vel ganske fattet begge to, men hevet stemmene og jeg begynte å grine. Begge gangene var min skyld, jeg var hormonell og urimelig, den ene gangen hadde jeg byttet p-piller og humøret var bananas. Den andre gangen var jeg gravid. Det var skikkelig teite krangler og jeg unnskyldte meg vel før dagen var omme begge gangene. Vært sammen i 8 år. Anonymkode: ebf63...31a
peppermyntete Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Vi var sammen i nesten to år og kranglet aldri.
Ullvotten Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Er vel litt vanskelig å si hva som "er normalt" og ikke, da det varierer veldig. Jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten 2 år og krangler veldig lite. Har ikke hatt en skikkelig "krangel". Er mer diskusjoner som går relativt rolig for seg. Svært sjeldent det skjer, men var oftere helt i starten av forholdet. Man blir jo bedre kjent etter hvert, lærer seg hverandres grenser og vet hva som irriterer hverandre. Men jeg har flere vennepar som har vært sammen lengre enn oss som krangler ofte, så er vel ikke sånn for alle.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Noen få ganger de to første årene, aldri etter det. På det verste sier en av oss at noe ikke var helt optimal oppførsel og den andre sier seg enig. De kranglene vi hadde i begynnelsen gikk mer på at vi hadde det litt kaotisk i livet vårt og tok oss kanskje litt for nær av det den andre sa. Men etterhvert ble vi tryggere på hverandre og når vet vi at vi alltid vil hverandres beste,. Anonymkode: 4b394...df2
Hattivatti Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Vi har vert gift i noen år nå og har vel kanskje hatt en skikkelig krangel. Husker ikke hva det gikk ut på. Vi duskuterer en sjelden gang, men det er jo helt normalt. Man vil jo oppleve å være uenige flere ganger i løpet av livet, men det blir aldri opphetede diskusjoner. Er forhold med mye krangling og uenighet hadde jeg ikke orket. Krangling bare få mnd inn i et forhold hadde fått meg til å lure litt på om det var rett person jeg var sammen med. Jeg er ganske rolig og sindig av meg, så å være sammen med en som ikke kunne snakke om ting uten å krangle hadde vert ganske uaktuelt.
PrimaDonna_ Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 I løpet av snart tre år har vi aldri hatt en ordentlig krangel. Vi diskuterer og er uenige om ting, men det har aldri blitt noen krangler ut av det. Forholder oss, heldigvis, ganske så rolige begge to.
Elefantenirommet Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Jøss. Vi krangler mye tydeligvis. Sikkert hver uke. Mulig folk har forskjellig definisjon på hva krangling er da. 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Vi har vært sammen i 2 år - aldri kranglet. Har vel vært uenige når vi diskuterte to-tre ganger, men det har vært rolig stemning og ingen sure miner. Anonymkode: 71418...4d1
RockyRose Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016 2 timer siden, Elefantenirommet skrev: Jøss. Vi krangler mye tydeligvis. Sikkert hver uke. Mulig folk har forskjellig definisjon på hva krangling er da. Ææh, godt det var andre enn berre meg Vi kan krangle ein god del! Eg kan kjefte og smelle, men det vara heldigvis ikkje så lenge. Og trur han er blitt vant med temperamentet mitt, for han tar ikkje kjeftinga mi såå serriøst no som før. Har hatt nokre "eg går og legg meg på sofaen"-kranglar, men då kjem han som regel ned og så blir vi ferdig. 1
Elefantenirommet Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 3 minutter siden, RockyRose skrev: Ææh, godt det var andre enn berre meg Vi kan krangle ein god del! Eg kan kjefte og smelle, men det vara heldigvis ikkje så lenge. Og trur han er blitt vant med temperamentet mitt, for han tar ikkje kjeftinga mi såå serriøst no som før. Har hatt nokre "eg går og legg meg på sofaen"-kranglar, men då kjem han som regel ned og så blir vi ferdig. Hehe, godt å høre at det finnes flere hissigpropper. Vi legger oss aldri i hvert vårt rom, men mellomrommet i senga kan variere kraftig. Skulle ønske vi aldri kranglet. Samtidig er jeg jo glad han er en person med meninger. Og jeg kommer ikke til å slutte å si fra hvis jeg føler jeg må det. Men håper med tiden vi kan kommunisere litt bedre da, for ofte er det misforståelser over småting egentlig. Heldigvis går det fort over som regel. 1
Lifjell2015 Skrevet 3. februar 2016 #16 Skrevet 3. februar 2016 Vi har aldri kranglet, men uenig av ting noen ganger ja. Vi har et harmonisk forhold. Vi har vært gift i 7 år.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #17 Skrevet 3. februar 2016 Har snart gått et år inn I forholdet her, og kan huske 3 krangling hvor jeg ender med å gråte. Vi begge har innsett at kranglingene kommer av dårlig kommunikasjon på enkelte områder. Så vi blir sterkere sammen når man får luftet litt. Ellers har det vært et par sjeldne diskusjoner med irritasjon I bildet. Men sånn er livet, vi er jo ikke akkurat tvillinger heller. Anonymkode: 46d8d...8a2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #18 Skrevet 3. februar 2016 Vi krangler sjeldent. Kanskje en gang i året eller noe sånn. Litt hyppigere når jeg var hormonell og gravid. Men aldri noe skriking. Er det noe ett langt samliv har lært meg så er det at man kan aldri forandre ett menneske. Misforståelser vil skje. Choose your battles Anonymkode: a2cd2...676
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #19 Skrevet 3. februar 2016 8 år, gift to, snart et barn (høygravid) - aldri kranglet. Diskutert ja, men aldri i vond tone. Hatt alvorlige samtaler - absolutt, men som voksne folk. glad vi ikke krangler! Anonymkode: 75e2a...53b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #20 Skrevet 3. februar 2016 TS her. De to første kranglene vi hadde var vel to måneder inn i datingen, på samme uke. Begge gikk rolig for seg. Det var egentlig bare en uenighet på et tema som betydde mye for ham. Han trodde jeg mente noe annet enn det jeg sa. Vi snakket ut og ble enige. Vi var hele tiden enig, men vi kjente ikke hverandre godt nok til å skjønne det. Den andre krangelen/uenigheten gikk også på en forskjell i meninger. Vi var i utgangspunktet enig, men jeg forsvarte en person som han ikke kunne forstå at jeg forsvarte. Men også dette ble vi enig om. Altså, ingen intense krangler osv. Bare rolig diskusjon og uenigheter. Den siste var en større krangel 4 måneder inn i datingen. Det var en del irritasjonsmomenter som hadde bygget seg opp og kom ut på helt feil tidspunkt samlet etter vi hadde drukket litt vin. Jeg følte meg truffet og begynte å gråte, han følte seg oppgitt over at jeg ikke var enig i det han sa. Men det var mest fordi alt kom på en gang. Dette ble veldig utleverende, men jeg følte for å utdype litt. Jeg vet ikke hva folk her legger i krangling, men synes det er vanskelig å forstå at man ikke kan ha hatt en eneste uenighet på mange år sammen. Er det sånn, så er det helt klart flott og imponerende. Anonymkode: 0188f...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå