Hanah Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Dette ser gøy ut! Har lyst til å skrive ned tanker om tiden før og under ny graviditet. Aller mest for min egen del, for å få ned de mange tankene som svirrer i hodet mitt, men det hadde også vært gøy å fått respons av dere andre på det jeg skriver.. Litt om meg først: Jeg er ei jente på 27 år, som kommer fra Trøndelag. Jeg er gift med en vidunderlig mann, vi har en hund og en katt.. Og ønsker oss nå altså en liten baby.. :smile: Jeg ble gravid i fjor, etter tre pillefri måneder. Alt så ut til å gå bra, de tre første månedene forløp uten problemer, og den første ultralyden gikk heldigvis bra. Hadde vært litt små-redd for å miste, men slappet etterhvert av.. Så skulle vi på enda en UL i min 19. uke. Det ble den værste dagen i mitt liv.. Det ble nemlig oppdaget en hjertefeil på den lille babyen i magen min. Vi ble sendt til Trondheim, der man raskt kunne konstatere at gutten vår hadde HLHS, en alvorlig hjertesykdom som enkelt kan beskrives som å ha et halvt hjerte. :cry: Så fikk vi valget da.. Å avbryte eller å bære frem, til en meget usikker fremtid for den lille.. Vi valgte det vanskeligste, det å avbryte.. Så i mars ble jeg mamma til en liten gutt på 28 cm og 422 gram. Han ble bare 21 uker. Jeg trenger vel ikke å si at det har vært, og er noen tøffe måneder vi har vært igjennom. Og det største ønsket vårt nå er å gi sønnen vår en liten bror eller søster.. Som dere skjønner så kommer dagboken min til å handle om mer enn bare utregninger, tappens stilling og jakt på EL.. Jeg har masse tanker som jeg sikkert kommer til å skrive ned. Skriving har for meg alltid vært god terapi.. Krysser fingrene for at alle her inne som jakter på de berømte to blå, kommer til å se dem snart.. Og til dere som allerede er blitt gravide: Lykke til! Ønsker dere alt godt! Klemmer fra Hanah :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei og velkommen hit som dagbokskriver, Hanah. Her er det veldig greit å få ut tanker og bekymringer, godt å ha en plass å skrive om det man går å tenker på. Her inne er det veldig mange flotte og hjelpsomme jenter. Som bryr seg om hverandre selv om man ikke kjenner hverandre. Håper dere snart kan ønske velkommen en liten bror eller søster til den lille gutten deres. Jeg krysser armer og bein for dere. Klem fra Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei Hanah :D Så kosli å finne deg her i Dagbok-verdenen! Godt å se flere trøndere vet du Ønsker deg LYKKE TIL i jakten på 2 blå! Håper jeg ser deg snart inne på SM! Har du ferie nå? Har du tenkt å ta noen turer rundt omkring? Jeg har vært og kommer til å ta mange turer innom Nord-Trøndelag i løpet av sommeren for å besøke slekt og venner der. Blir en smule lei av Trondheim om sommeren, spesielt her hvor vi bor. Alle er reist bort, og det er lite lekekamerater til Lillemor...så vi hopper på toget en gang i blant for å "se" folk igjen :D Sambo jobber og jobber stakkar...studielånet er forlengst borte vet du. Jeg håper på jobbing i august slik at han kan slappe av litt han også. Så kan vi evt. ta oss en ferietur sammen til høsten. GOD SOMMER Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 WILLKOMMEN Lykke til i prøvinga, håper vi snart kan ses på SM begge to!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 11. oktober 2002 #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei Hanah Lenge siden du har skrevet nå Hmm...lurer på hvordan det går med deg, vet du...håper du kommer med en oppdatering snart Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanah Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 Takk for melding, Zafir! Det ble ikke til at jeg ble så aktiv her som jeg hadde tenkt.. Har ikke blitt gravid ennå, desverre.. Det tar lengre tid enn vi hadde trodd. :cry: Hver gang jeg finner ut at det ikke har klaffet, blir sorgen over Tor Erling revet opp igjen. Den ligger der hele tiden, men alt blir så mye vondere hver gang mensen kommer.. Tror alt ville ha blitt litt bedre om jeg hadde fått noe å se frem til, kjent et lite nytt liv i magen min igjen.. Men vi gjør vår beste vi.. I denne syklusen skal jeg prøve med EL-tester. Bare jeg får mensen igjen da.. Nå er den to uker på overtid, nå er jeg på dag 42!! :-? Har ikke opplevd noe lignende før jeg. Bruker å være ganske regelmessig på ca 29 dager. Har fitt opp håpet om å være gravid, tok en test som ble negativ senest på dag 36.. Vi får se om jeg blir mer aktiv her inne nå. Skal prøve iallefall.. :blunke: Klemmer fra Hanah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanah Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mars 2004 Det må jeg si! :o Glemte helt denne dagboka jeg. Ble gravid syklusen etter, og fødte en nydelig datter den 19. juli 2003. Her er et bilde av god jenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #10 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå