ukjent1 Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 (endret) Hei! Vi har planlagt en Londontur og har sett at Premier Inn hotellene er veldig greie, i grei avstand og ganske så billige. Vi står mellom disse fire: Navn Pris GBP Totaltid til Ox. Hvordan komme dit London Holborn Hotel 273 11min 9 min gange, en tube London Waterloo 285,5 12min 6 min gange, en tube London Kings Cross 287 12min 8min gange, victoria line London St Pancras 260 12min 8min gange, victoria line Dette gjelder fire netter, og etter tidligere å ha bodd lenger vekke der man må ta fler undergrunner osv så ønsker vi nå ett sted der det kun tas en undergrunn, som f.eks Victoria Line. Noen som har erfaring med noen av disse? Om alle er så og si identiske, så går vi nok for St.Pancras som er det billigste Endret 3. februar 2016 av ukjent1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 For meg er nabolaget viktig, altså beliggenheten med tanke på mulighetene rundt. For eksempel ville jeg sett på bussrutene - ofte kan det være minst like kjekt å ta buss som t-bane. Hvis en hovedbussrute går rett forbi hotellet, ville det telt MYE i mine øyne. Pluss - hva med puber, restauranter? Kjekt å være i et nabolag der det skjer ting, slik at dere ikke MÅ inn til tjukkeste sentrum for å spise middag el.l. hver kveld. Jeg veldig glad i South Bank-området, så den som ligger nært Waterloo station vil rangere høyt for min del. Anonymkode: 69bc5...e8d
Asso Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Jeg bodde ikke selv på dette hotellet, men gikk forbi det daglig denne uken som var, og har hørt fra ei venninne at det var veldig fint, Premier Inn, Waterloo. Hotellet ligger rett ved Waterloo tuben, London Bridge og Big Ben osv :D Det er hoteller med gode restauranter rundt og ikke så langt til egne restauranter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå