Hardanger Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 (endret) . Endret 16. april 2016 av Hardanger Håper den kan slettes
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Ja, gå til lege. Anonymkode: 28821...b88 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 3 minutter siden, Hardanger skrev: Jeg har nok ikke brukket noe, men jeg kan ikke tygge skikkelig, vondt i nakken/får smerter ved å snu meg, har konstant hodepine. Er kjempetrøtt, sover veldig mye. Typ 15-18 timer i døgnet. Burde jeg gå til legen for å sjekke meg? Ja, du bør gå til lege - og politi. 1
Hardanger Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2016 14 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Ja, du bør gå til lege - og politi. jeg vil ikke gå til politi, dette ble påført av nær relasjon.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, Hardanger skrev: jeg vil ikke gå til politi, dette ble påført av nær relasjon. Det blir jo ikke mer lovlig av den grunn. Søk hjelp. Anonymkode: e0369...31c 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 12 minutter siden, Hardanger skrev: jeg vil ikke gå til politi, dette ble påført av nær relasjon. Desto større grunn til å gå til politiet - du kan da ikke leve slik!
PrimaDonna_ Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Ring legen! Deretter ringer du politiet.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 3 timer siden, Hardanger skrev: Jeg har nok ikke brukket noe, men jeg kan ikke tygge skikkelig, vondt i nakken/får smerter ved å snu meg, har konstant hodepine. Er kjempetrøtt, sover veldig mye. Typ 15-18 timer i døgnet. Burde jeg gå til legen for å sjekke meg? Hei Takk kontakt med legen og krisesenteret. De vil hjelpe deg. Anonymkode: fd655...b6f 1
LongGone123 Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 (endret) Gå til legen! Det viktigste her og nå er å få sjekket din helse/skadene, det andre er å få dokumentert disse! Legen har taushetsplikt, så vær så snill- for din egen del- fortell sannheten om hva som har skjedd. Nøyaktig hva du har blitt utsatt for, antall slag/spark og av hvem. Jeg ser du ikke vil anmelde/oppsøke politiet nå, og innser at det nok teller lite hva jeg mener om det. Men dette kan endre seg i fremtiden, kanskje du samler styrke til å anmelde senere. Da kan du frita helse fra sin taushetsplikt og politiet kan innhente dine journaler. Disse er like viktige da, selv om de kanskje er flere år gamle. Da står det svart-på-hvitt hva som har skjedd og skadefølge. Ingen har lov til å utsette deg for vold- uavhengig provokasjon eller foranledning. Ikke tro at dette er din skyld. Og for ordens skyld; jeg oppfordrer deg selvsagt- anmeld dette til politiet! Endret 3. februar 2016 av Mjaau 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Ja kom deg til legevakta. Anonymkode: 58f92...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå