AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hjelp meg med en liste snille dere Hår-extensions Vippe-extensions Bryn-extensions Legg-extensions Skjegg-extensions Hvilke fler extensions finnes? (Jeg regner med at skjegg og bart extensions kommer snart) Anonymkode: 1f58b...5c2 1
Perelandra Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Den 3.2.2016 at 2.15, AnonymBruker skrev: Hjelp meg med en liste snille dere Hår-extensions Vippe-extensions Bryn-extensions Legg-extensions Skjegg-extensions Hvilke fler extensions finnes? (Jeg regner med at skjegg og bart extensions kommer snart) Anonymkode: 1f58b...5c2 Smart, jeg skulle gjerne hatt lengre bein slik at jeg slipper å måtte stå på en krakk når jeg skal nå opp til det øverste kjøkkenskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 1 minutt siden, Perelandra skrev: Smart, jeg skulle gjerne hatt lengre bein slik at jeg slipper å måtte stå på en krakk når jeg skal nå opp til det øverste kjøkkenskapet. Faktisk er det noen som blir operert i lårbeina for å bli høyere. Men det er en smertefull og langvarig prosess, med mange operasjoner og mye smerter etter hver av operasjonene. Benene sages av faktisk (Men ikke musklene), og deretter settes bena i skinner og trekkes noen millimeter/eller cm(?) fra hverandre og deretter lager kroppen ny beinmasse i mellom "brudd"-stedene Anonymkode: 1f58b...5c2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Hva med Penisextensions? Finnes det? (som en ekstra "tupp" å sette på utenpå?) Anonymkode: 1f58b...5c2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Er dette egentlig riktig under-forum for denne tråden? Anonymkode: 45b3d...aba 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dette egentlig riktig under-forum for denne tråden? Anonymkode: 45b3d...aba Takk for innspill! Hvilket underforum bør den være i, da? Kropp og helse? Anonymkode: 1f58b...5c2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill! Hvilket underforum bør den være i, da? Kropp og helse? Anonymkode: 1f58b...5c2 Tja, hvorfor ikke ? Ikke at jeg bryr meg noe særlig da. Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor denne tråden egentlig liker akkurat her. Anonymkode: 45b3d...aba 1
Perelandra Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk er det noen som blir operert i lårbeina for å bli høyere. Men det er en smertefull og langvarig prosess, med mange operasjoner og mye smerter etter hver av operasjonene. Benene sages av faktisk (Men ikke musklene), og deretter settes bena i skinner og trekkes noen millimeter/eller cm(?) fra hverandre og deretter lager kroppen ny beinmasse i mellom "brudd"-stedene Anonymkode: 1f58b...5c2 Ja, jeg har lest om det, men siden den typen inngrep er veldig smertefullt, må jeg nok fortsette å bruke krakk. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Jeg fant nettopp Ponytailextensions (hestehale med krokodilleklemme på) https://www.google.no/search?q=bryst+extensions&biw=1254&bih=630&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi6qJ-h897KAhWBqiwKHZzDCvoQ_AUIBigB#imgrc=vVCkNBHS32HW1M%3A Det kunne jeg tenkt meg å hatt, da jeg har tynt hår Anonymkode: 1f58b...5c2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 3 minutter siden, Perelandra skrev: Tusen takk! Anonymkode: 1f58b...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå