Gå til innhold

Veldig lite bryllup Oslo-Drammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger bryllup til neste sommer. Men ønsker et veldig lite bryllup, og ikke vielse i kirken. Ønsker vielse ute et sted, eller i lokale. Vi har bare tenkt til å ha vielse, så spise en god middag med dessert, så være ferdige. Vi blir nok maks 12 personer. Så tenker vel at det hadde vært perfekt å ha vielsen det stedet vi spiser. Tenker kanskje en restaurant eller lignende som har noen små private rom. Kanskje en flott terrasse eller lignende hvor vielsen kan finne sted.

Lurer på om noen har noen tips?

Anonymkode: f5c02...6c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen vi gifter oss vil vi ha vielsen på Gulskogen Gård :)

Blir lite bryllup, ca 12 stk +/- så tenker i samme baner om en 3-retters på en fin restaurant, eventuelt en liten bryllupskake.

Oscar & Stallen har private rom og god mat, eller så har du Fellini. Litt usikker på hvor mange flere som har private rom i byen her (Drammen). Vet Jonas B og Pigen har, men føler ikke det er rette stedet for bryllupsmiddag..

Skrevet
13 timer siden, Haugenjenta skrev:

Den dagen vi gifter oss vil vi ha vielsen på Gulskogen Gård :)

Blir lite bryllup, ca 12 stk +/- så tenker i samme baner om en 3-retters på en fin restaurant, eventuelt en liten bryllupskake.

Oscar & Stallen har private rom og god mat, eller så har du Fellini. Litt usikker på hvor mange flere som har private rom i byen her (Drammen). Vet Jonas B og Pigen har, men føler ikke det er rette stedet for bryllupsmiddag..

Tusen takk for svar. Det er veldig fint på Gulskogen gård. Hvordan har dere fått ordnet, så dere får giftet dere der? Hvem vier dere? Hva koster det? Og hva hvis det regner? Hva med andre besøkende på Gulskogen gård?

Skrevet

Vi skal ikke gifte oss ennå, men har blitt enig om at den dagen vi skal, så blir det Gulskogen gård :)
Flere som har giftet seg der som jeg vet om.
Jeg tror vi går for humanistisk vigsel, når den tid kommer.
Ingen av oss har særlig lyst til å gifte oss verken kirkelig eller borgelig.
Vi er litt spesielle av oss, så vi kommer til å gå for å gifte oss på Halloween (31.10.2020 sånn det ser ut per dags dato) :fnise:
Været blir som det blir, tenker jeg, og jeg skal ikke ha noen lang brudekjole. Det finnes paraplyer.
Om det er andre besøkende der vet jeg ikke, men antar at man kanskje får et område for seg selv der.

Skrevet
16 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Vi skal ikke gifte oss ennå, men har blitt enig om at den dagen vi skal, så blir det Gulskogen gård :)
Flere som har giftet seg der som jeg vet om.
Jeg tror vi går for humanistisk vigsel, når den tid kommer.
Ingen av oss har særlig lyst til å gifte oss verken kirkelig eller borgelig.
Vi er litt spesielle av oss, så vi kommer til å gå for å gifte oss på Halloween (31.10.2020 sånn det ser ut per dags dato) :fnise:
Været blir som det blir, tenker jeg, og jeg skal ikke ha noen lang brudekjole. Det finnes paraplyer.
Om det er andre besøkende der vet jeg ikke, men antar at man kanskje får et område for seg selv der.

Vi har og tenkt humanistisk vielse. På Halloween er det nok ikke noen som er der nei. Har selv tenkt å ha kort kjole, og blir det regn får man vel bare ha støvler og paraply, og se det romantiske i det og. Vi tenker sommeren, eller våren.

Skrevet

Nei, så håper det lar seg ordne når det blir aktuelt :)
Jeg er lav (1.60cm), og kler best kort.
Prøvd lange kjoler (festkjoler riktignok), og det er ikke meg.
Ja, hehe. Er jo litt sjarm med det :)

Skrevet

Høre på Spiralen eller Åspaviljongen kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...