Gå til innhold

Parajumpers str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her kan hjelpe meg med å finne str jeg trenger i parajumpers? Har hatt Canada goose da i str S, denne solgte jeg nylig fordi den ble for liten, eller var litt i trangeste laget rundt hoftene (Victoria modellen). Har lenge ønsket meg parajumper kong bear men er så usikker på str, er nesten 1.70 høy og helt gjennomsnittlig i kroppen. Har heller ikke mulighet til å prøve jakken. 

Anonymkode: 13dee...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone?

Skrevet

Du tenker vel mer på long bear og ikke kong bear? :)
Tipper en M passer, evt. L men da kan den bli løs. 
Tips: gå på finn og se om noen selger brukt i nærheten som du kan prøve, da slipper du å kjøpe feil strl. dersom butikken du går for ikke lar deg bytte :)

Skrevet

Gjennomsnittlig vil vel tilsi M? Jeg vet at noen opplever jakken litt smal over skuldre og bryst. 

Anonymkode: 9cab5...911

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Jeg har long bear i L, er noen cm høyere enn deg, og L er alt for stor for meg når jeg sitter. Den ser grei ut når jeg står, men når jeg sitter krøller brystpartiet på jakken seg opp og buler langt ut. 

Blir M på min neste 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

- Pavilion, mod

Skrevet

Jeg er 172. Har den i str S. Må bare advare om at det ikke er en bra jakke. Den er veldig tung og ikke noe varm. Skikkelig dårlig. 

Anonymkode: 12fe5...e2c

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 172. Har den i str S. Må bare advare om at det ikke er en bra jakke. Den er veldig tung og ikke noe varm. Skikkelig dårlig. 

Anonymkode: 12fe5...e2c

Er long bear modellen også tung? Synes kodiak ser veldig tung og stiv ut men ikke long bear. Og hvordan er S på deg? Sitter den stramt og er veldig kort eller går den litt ned på lårene med plass til en litt tjukk genser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...