Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 er en oppegående ung jente, men for tiden er jeg litt i stuss på meg selv...lurer på om jeg muligens er lesbisk eller kanskje bifil...er ikke engstelig for å være både ditt og datt, men hvordan vet man hvilken seksualitet man har? kan ikke på dette tidspunkt se for meg at jeg kommer til å møte noen mann som jeg kommer til å holde ut med et helt liv eller lignende... er det min erfaring med menn som snakker eller er det noe inni meg som venter på å komme ut... tenker ofte på jentesex når jeg onanerer tom når jeg er sammen med en gutt sexuellt(tenker jo også på andre fantasier...) det er flere som har spurt om jeg er lesbe, sånn halvveis på spøk...er det bare jeg som er frisinna, ikke er redd for å innrømme at kvinner er flott, eller?... noen med seriøse tanker omkring dette? noen med liknende erfaringer...ønsker svar av begge kjønn såklart... (anonym for øyeblikket..)
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Tja... MÅ du definere deg da? Kan du ikke bare se hva som skjer? Se hvem du faller for og hvor det fører deg hen? Har du vært en fast gjest her, vil du se at det er en del kvinner som fantaserer om jentesex selv om de lever i heterofile forhold - uten at det gjør dem til bifile eller lesbiske for det. Og hvis du MÅ definere deg, se bort i fra sexen: Hvem forelsker du deg i? I en ideell situasjon, hvem går du hånd i hånd med ned gata? En mann? Ei kvinne? Eller en nå og en annen da?
Gjest Sukkerert Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Hvem forelsker du deg i da? Gutter eller jenter?
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #4 Skrevet 14. oktober 2004 det er jo greit for min egen del å ha definert meg selv...har med selvbevissthet å gjøre og dens utvikling. seksualitet er viktig i et menneskes liv... for tiden er jeg veldig betatt av ei jente. hun er sexy og har et utrolig vinnende vesen!! herlig jente... har hatt det slikt før også...for et par år siden jobbet jeg med ei jente som jeg ikke kunne ta øynene fra og jeg ønsket at hun skulle ta initiativ...jeg ble veldig tiltrukket av henne. som jeg opplever at jeg kan bli av menn også...det er sjelden jeg har slike opplevelser med jenter, men har hatt tre fire av de... egentlig burde vel overskriften være bifil eller bare forvirret... jeg veit ikke. er det noen med slike erfaringer?jegvil gjerne definere meg selv...
Lotteliten Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Heisann! Jeg har hatt en del jentesex... mest med typen min men også uten (når je har vert singel) Ser på meg selv som bifil, for jeg tenner på begge kjønn... er også åpen når je syns ei jente er pen... Men jeg kunne aldri forelska meg i ei jente og er derfor ikke lesbisk... Om du føler at du kan bli forelska i begge kjønn er du Bisekuell.... men om du kun blir forelska i jenter så er du lesbisk... (Leste litt om d her når je var litt forvirra selv og skriver nå sånn jeg har fått forståelsen av dette) Håper dette kan hjelpe deg litt... vet hvor fustrerende d kan være!
~Viva~ Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Måtte bare rette på siste: Bifil- Kan forelske seg i begge kjønn Biseksuell- Tenner seksuelt på begge kjønn.
Lotteliten Skrevet 14. oktober 2004 #7 Skrevet 14. oktober 2004 Måtte bare rette på siste: Bifil- Kan forelske seg i begge kjønn Biseksuell- Tenner seksuelt på begge kjønn. Flott! Takk for d... var d je mente! :oops:
Gjest Hun Skrevet 15. oktober 2004 #8 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg tror man kan flyte litt gjennom livet. Eller at man kan komme til undetrykke følelser. Jeg forelsket meg i begge kjønn i tenårene og frem til jeg var i begynnelsen av tyveårene. Nå har jeg passert 30. Jeg opplever at jeg vil være sammen med en mann og forelsker meg kun i menn. Akkurat nå. Jeg tenner imildertid også veldig på jenter. Men har aldri prøvd. Jeg er nok bifil "inni meg" - men "sosialt" heteorofil, sexuelt biseksuell. Føler ikke noe behov for en nærmere definisjon. Sikkert politisk ukorrekt å si at jeg ikke vil ha et lesbisk kjærlighetsforhold og leie en kvinne nedover gata, men jammen ikke uvanlig.
Gjest Sukkerert Skrevet 15. oktober 2004 #9 Skrevet 15. oktober 2004 Sikkert politisk ukorrekt å si at jeg ikke vil ha et lesbisk kjærlighetsforhold og leie en kvinne nedover gata, men jammen ikke uvanlig.
Mossa Skrevet 15. oktober 2004 #10 Skrevet 15. oktober 2004 Ikke lett å si, gitt. Jeg tror du skal bare vente å se til du møter noen du virkelig faller for. Jeg har tent på kvinner, men jeg har aldri tenkt på om jeg er verken det ene eller det andre. Hvorfor fastslå hva man er, når man i utgangspunktet ikke vet...heller ikke har prøvd? Tror det skaper enda mer forvirring!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #11 Skrevet 15. oktober 2004 Hva du er, er det bare du som kan finne ut.. Er ikke ekspert innenfor temaet, men har fått litt info fra et venninnepar av meg som er lesbiske. Joda, har da vært småforelska i jenter jeg også, men ikke så mye at jeg kunne vært sammen med ei jente. Tiden vil vise deg hva som er rett.. Uannsett, lykke til :-)
jordbær Skrevet 15. oktober 2004 #12 Skrevet 15. oktober 2004 Måtte bare rette på siste: Bifil- Kan forelske seg i begge kjønn Biseksuell- Tenner seksuelt på begge kjønn. Det betyr egentlig det samme.. Å være tiltrukket av begge kjønn.. (altså bli forelsket i jenter og gutter)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå