Gå til innhold

PortaPotti toalett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har begynt å pusse opp badet og har fått låne et portapotti "campingtoalett". Litt flaut å spørre men hvordan skal jeg få det til å funke? Det er faktisk krise her. Lagde akkurat en bommelom men får ikke "trukket ned". Ser ut som det er en propp i bunnen(der hullet skulle være). Skulle den vært ute først? Eller må jeg trykke eller skru på noe?

Grisete innlegg..men det er altså krise!

nå bare flyter alt i skåla..uten å renne ned. Fysjameg Kan heller ikke ringe rørleggerfirmaet da de er stengt nå. Veldig takknemlig om noen kan hjelpe med svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikke om dette er et køddeinnlegg, men velger å svare alikevel. På midten foran er det et stag du skal dra mot deg, så åpnes/går bunnen nede i doen (der "tingene" nå ligger) bort. Da kommer "tingene" i den nederste beholderen. Lukk den etter bruk. Det er en "pumpe" på siden bak, der hvor lokket er festet, den skal du bruke til å "spyle" ned med. Der skal det være en renseveske som pleier å være blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk, nei det var ikke noe tulleinnlegg faktisk. Jeg fant den som jeg skal dra ut foran. Den pumpa du snakker om har jeg ikke sett ennå, men takk for info. Det må jeg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...