AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Vet ikke helt om dette er stedet og poste, men skit det samme. prøver noen som har erfaringer med hvilket sted og hvor mye ca prisen blir? Skal ha en liten 3D tatovering Jeg har ingen tatoveringer fra før, men etter 33 år har jeg bestemt meg hvor på kroppen gjør det minst vondt? Jeg tenker ankelen. Anonymkode: 4430d...394
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Leading light er vist bra, vet ikke pris. Anonymkode: 3bc9d...9ad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 takker ska sjekke dem ut. håper på flere svar også ts Anonymkode: 4430d...394
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 På Let's Buzz i Marken er de flinke, hvis du vil ha et prisoverslag går det an å gå innom og spørre, men tror de har en minstepris på 1000 kr. Ankelen er nok et av de stedene det er vondest å ta en tatovering. Anonymkode: fe50b...2b3
Haugenjenta Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Slenger meg på Let's Buzz Ankelen er helt grei å tatovere, ikke den skumleste plasseringen du kan velge. Og det er veldig individuelt fra menneske til menneske, smerteterskelen er forskjellig hos alle. For meg er fotrista det verste stedet jeg har blitt tatovert
Kjibba Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 (endret) Tok min på Leading Light og vart svært nøgd 👍 Den vondeste plassen er utan tvil der det er bein. Men om du berre skal ha ein liten tatovering så klarar du nok å lide deg gjennom det Endret 2. februar 2016 av Kjibba
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Tok også min på Let's buzz. Veldig fornøyd. Det gjør ikke SÅ vondt, bare til å bite tennene sammen Spesielt siden du bare skal ha en liten en! Anonymkode: 21cb9...548
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 ok ble litt mer redd jeg no. Jeg tror jeg skal dø når jeg har øreverk liksom ..... ka kan den koste? Ca 7 cm bredde. Har det noe å si om det er 3D eller vanlig? Har dere angret? ts Anonymkode: 4430d...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå