AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Sliter veldig med å finne ut av hvordan jeg skal forholde meg til ei venninne. Hun var på besøk hos meg for noen uker tilbake, hvor hun snakket en god del om hvor mye hun savnet eksen sin og håpet at han skulle ta kontakt med henne igjen osv. Hun virket enda veldig knust over at det var blitt slutt mellom dem, og det har bare vært slutt i en måneds tid. DAGEN etter hun hadde vært hos meg, fikk jeg høre fra en annen venninne om at hun hadde overnattet hos MIN eks-kjæreste den natten. Jeg som er venn med eksen min måtte så klart spørre om dette var sant, og jeg fikk det bekreftet. Og tydeligvis er det noe på gang mellom dem? Er ikke dette skikkelig råttent gjort av henne? Og dra rett fra meg og rett i senga til MIN eks etter hva hun har sittet å snakket til meg om? Hun kunne da i det minste vært ærlig istedenfor å lyve meg rett oppi fjeset. En annen ting hun også poengterte var hvor mye hun håpet på at jeg og min eks skulle finne tilbake til hverandre. Føler hun sa alt dette bare for å dekke over sannheten. Føler meg skikkelig lurt, og synes det er veldig dårlig av henne som venninne og ikke i det minste være ærlig når hun vet hvor mye jeg har slitt med å komme over min eks. Anonymkode: 81f5d...701 1
Lurvetjofsa Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Hun hadde ikke forblitt min venn for å si det sånn... 13
Vackra Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Oi, dette ville jeg konfrontert henne med umiddelbart! 4
candykiss Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Nei dette her hadde jeg ikke funnet meg i. Konfronter henne å deretter kutter du henne helt ut! Det samme hadde jeg gjort med denne eksen din som du var venn med, konfronter og kutt all kontakt! De har pisset på deg begge to. Det er helt sikkert knall tøft og vanskelig for deg, men du fortjener bedre og det vet du selv også. 5
Compaq Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Så råttent gjort. Aldri om jeg hadde klart å tilgi en "venninne" for å fòre meg med sprøyt for så å krype i seng med min eks. Forøvrig så puttet jeg venninne i anførselstegn, for det du har der er virkelig ikke en. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Ja jeg er enig i det dere sier. Føler meg skikkelig tråkket på. Jeg konfronterte henne på en litt diskré måte og spurte om det var noe der, men hun forsto ikke hva jeg mente tydeligvis. Han er iallefall giret på henne det er det ingen tvil om. Dette er andre jente han holder på med etter at det ble slutt for et halvt års tid siden. TS Anonymkode: 81f5d...701 1
Belbus Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Så dårlig gjort av henne, og bare et halvt år etter dere slo opp! Jeg hadde bare sagt rett ut at du vet at det er noe mellom henne og din eks og det var dårlig gjort av henne med alt det hun sa den dagen dere var sammen, eventuelt om du vil dumpe henne som venn gjøre det i samme setningen. Mulig hun sa alt det om ekser og deg og din eks for å se om du fremdeles savnet han, og hun følte du ga "grønt lys" med svarene dine? Ikke at det unnskylder at hun går bak ryggen din på denne måten 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 2 timer siden, Belbus skrev: Så dårlig gjort av henne, og bare et halvt år etter dere slo opp! Jeg hadde bare sagt rett ut at du vet at det er noe mellom henne og din eks og det var dårlig gjort av henne med alt det hun sa den dagen dere var sammen, eventuelt om du vil dumpe henne som venn gjøre det i samme setningen. Mulig hun sa alt det om ekser og deg og din eks for å se om du fremdeles savnet han, og hun følte du ga "grønt lys" med svarene dine? Ikke at det unnskylder at hun går bak ryggen din på denne måten Godt tenkt, men det tror jeg selv ikke, da hun er veldig klar over at jeg fremdeles savner han. TS Anonymkode: 81f5d...701
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Og hun har jo selv ikke vær singel i mer enn en måned, og eksen hennes er en av bestekompisene til min eks. I tillegg til at min eks nettopp "avsluttet" noe med en annen jente. Men tror min eks har fått grønt lys siden det var han som slo opp med henne. Salig rot altså, jeg gremmes. Anonymkode: 81f5d...701
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Du kan vel iallefall ta en liten prat med venninnen din, og spørre hvorfor hun snakket så mye om eksen og deretter sov over hos ham? Anonymkode: 23ba6...59c
Belbus Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt tenkt, men det tror jeg selv ikke, da hun er veldig klar over at jeg fremdeles savner han. TS Anonymkode: 81f5d...701 Så trist kan ikke forestille meg hvordan det er om en venninne av meg hadde holdt på med en eks av meg som jeg fremdeles hadde savnet! Men jeg ville iallefall kuttet kontakten med begge to på alle måter så slipper du å se på det og høre om det.
Gjest Aye Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 (endret) Hva er problemet? Det er EKSEN din. Ikke du som bestemmer hvem venninnen din skal rote med. Hvorfor må jenter/kvinner lage så mye drama av den minste ting? Endret 3. februar 2016 av Aye
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Er det ikke en eller annen uopplest "girl code" som tilsier at man aldri, aldri legger seg etter sine venninners kjærester og eks-kjærester? Brytes den koden, er man ikke venninner med den falske megga mer. Anonymkode: 8bdc4...437 1
JC9 Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016 Ikke greit! Kjenner lusa på gangen; noen har for vane å bare tenke på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel iallefall ta en liten prat med venninnen din, og spørre hvorfor hun snakket så mye om eksen og deretter sov over hos ham? Anonymkode: 23ba6...59c det har jeg prøvd, hun svarer meg ikke. hun skjønner vel at det er galt det hun gjør, så jeg gidder ikke ta mer kontakt med henne Anonymkode: 81f5d...701
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #16 Skrevet 3. februar 2016 54 minutter siden, Aye skrev: Hva er problemet? Det er EKSEN din. Ikke du som bestemmer hvem venninnen din skal rote med. Hvorfor må jenter/kvinner lage så mye drama av den minste ting? Altså, det er greit det at jeg ikke "eier" han, det er jeg veldig klar over og jeg kan ikke nekte dem noe som helst, men det handler ikke om det. Det handler om det faktum om at hun har jugd meg rett oppi tryne for å legge skjul på ting. Anonymkode: 81f5d...701
Belladonna Skrevet 3. februar 2016 #17 Skrevet 3. februar 2016 59 minutter siden, Aye skrev: Hva er problemet? Det er EKSEN din. Ikke du som bestemmer hvem venninnen din skal rote med. Hvorfor må jenter/kvinner lage så mye drama av den minste ting? Jeg er i bunn og grunn enig her. Det eneste som kan være problematisk er jo at folk på død og liv ikke bare kan si ting som det er. Venninna burde ha litt mer guts og fortelle ting som det er for å unngå misforståelser ved senere anledning. 1
Gjest Aye Skrevet 3. februar 2016 #18 Skrevet 3. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, det er greit det at jeg ikke "eier" han, det er jeg veldig klar over og jeg kan ikke nekte dem noe som helst, men det handler ikke om det. Det handler om det faktum om at hun har jugd meg rett oppi tryne for å legge skjul på ting. Anonymkode: 81f5d...701 Alle lyver. Du kan ikke stole på noen uansett. Ikke kjæreste, ikke venner, ingen. Det går ikke an i 2016. Kan ikke kutte ut alle på grunn av det. Skulle jeg kuttet ut alle som lyver til meg så hadde jeg ikke hatt noen og måtte låst meg inne for alle der ute lyver. Ikke stol på andre enn deg selv.
Ullvotten Skrevet 3. februar 2016 #19 Skrevet 3. februar 2016 Øøøh venninne sa du? Jeg hadde nok ikke sett på henne som en venninne lengre om hun hadde overnattet hos exen min og løyet til meg om det.
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #20 Skrevet 4. februar 2016 19 timer siden, Aye skrev: Hva er problemet? Det er EKSEN din. Ikke du som bestemmer hvem venninnen din skal rote med. Hvorfor må jenter/kvinner lage så mye drama av den minste ting? Over den minste ting? Ser du ikke at det er flere enn ett problem her? Venninna hennes snakket masse om hvordan hun savnet sin eks, og ville tilbake til ham. Hun snakket om at hun ønsket at TS skulle bli sammen med sin eks, også går hun bak ryggen hennes. Er greit at dette er meningen din, men la meg da få uttrykke min. Jeg skjønner meg ikke på personer som kan lese ett slikt innlegg å si at det å bli dolka i ryggen av noen man har kjær er en liten "den minste" ting. TS har hatt det vanskelig på å komme over eksen sin, og hvem av oss vet hvorfor det ble slutt? kanskje følelsene fortsatt var til stedet? Om venninna hennes så absolutt ville ha eksen hennes så kunne hun ha snakket med TS om dette var greit. De sto jo hverandre nære. --- Jeg ville ha konfrontert venninna de, og ikke på en diskret måte som du sier du har gjort ovenfor. Du har fått det bekreftet, og da legger du alle kortene dine på bordet. Jeg ville ha sett an hvordan samtalen gikk også enten etter en tid, eller om samtalen gikk bra gitt henne en andre sjanse, og vist den gikk like dårlig - så var hun rett å slett aldri venninna de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå