AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Meg og kjæresten min prøvere, denne mnd er første gangen vi starter med å få barn. Det er snart 3 uker siden har vondt i magen, stikking i eggstokkene, kvalme hvis jeg ikke spiser med engang jeg er sulten, tissetreng. mulig å kjenne graviditet så tidlig? skal teste om 2 uker. hva opplevde dere ? koslig med svar, takk på forhånd Anonymkode: e19ef...6ad
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Er det to uker til du skulle hatt mensen? Anonymkode: 57a1f...6a3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Hvorfor starter du flere nesten like tråder? Symptomer når man er prøver er fullstendig umulige å stole på ... Både vanlig syklus, PMS og graviditet kan gi de samme symptomene, og når man går og kjenner etter hele tiden bidrar psyken til å lure deg. Det KAN være symptomer på graviditet, og det kan være symptomer på at mensen er på vei. Den måneden jeg hadde minst symptomer var den måneden jeg ble gravid. Ta en test. Anonymkode: b33b2...66e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det to uker til du skulle hatt mensen? Anonymkode: 57a1f...6a3 Skal ha mensen denne uka, men har ikke kommet noe Anonymkode: e19ef...6ad
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal ha mensen denne uka, men har ikke kommet noe Anonymkode: e19ef...6ad så ta en test. vi er ikke synske. Anonymkode: 33962...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå