Gå til innhold

Trening/hobby for 23åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om noen her har ide om hvilken idrett/trening som kan passe for en 23åring? Tenker da på noe som kan få meg inn på et lag, slik at jeg trener med flere. Har spilt fotball tidligere, men det er ikke noe jeg har i tankene nå.

Anonymkode: 83a7c...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Div kampsport er har jo ofte egne "gamling"-partier der de som ikke er i skolealder trener. Husker vi hadde mange som starta både i 20-, 30- og 40-åra på taekwondo da jeg gikk på det. Ble trivelig og. Hørt veldig mye positivt fra en kompis som starta med kickboksing som 22-åring og.

Skrevet

Interessant,melde meg på denne tråden! Er 22 år sjølv å lure på ka passe meg best, tenker en del på dansing å sånn og ridning:)) sånn type dans med hip hop/freestyle.

Skrevet

Kampsport. Jeg begynte å trene karate da jeg var 23, holder på fortsatt nå 11 år senere. De fleste klubber har nybegynnerparti for voksne, og du kommer langt ifra til å være eldst. Vi har nybegynnere i alle aldre hos oss, eldstemann vi har hatt begynte da han gikk av med pensjon (!). Det er sosialt og gøy, og du blir ikke bundet opp i at du må spille kamper og slikt i helger som du blir med fotball. 

Anonymkode: 537c8...c7c

Skrevet

Kampsport. Jeg begynte å trene karate da jeg var 23, holder på fortsatt nå 11 år senere. De fleste klubber har nybegynnerparti for voksne, og du kommer langt ifra til å være eldst. Vi har nybegynnere i alle aldre hos oss, eldstemann vi har hatt begynte da han gikk av med pensjon (!). Det er sosialt og gøy, og du blir ikke bundet opp i at du må spille kamper og slikt i helger som du blir med fotball. 

Skrevet

Skrevet

Jeg tror tilsvarende fikk det meg seg den første gangen, haha!

Gjest Genevieve
Skrevet

I Kickboksing får du brukt litt av teknikken du har inne fra fotballen med sparkene. Har bare fått litt privatundervisning av en venn og han sa sparkene mine hadde veldig god teknikk. For meg føltes det litt som en slags forlengelse av å skyte en fotball når jeg prøvde høye spark på sekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...