Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hold brillan
Skrevet

.. er det desidert morsomste og beste jeg har sett av tv-serier siden....

siden...

My so-called Life!! !

Intelligent, satirisk, slemt, gjennomført og utrolig bra persongalleri -

Skrevet

Enig her også :)

Trodde det var en helt annen type show (barnetv-aktig) før jeg så det første gang, men så feil kan man ta ;)

Skrevet

syns ikke den er så veldig morsom,jeg..... :-(

Skrevet

Syns den serien er helt grusom jeg, en av de mest irriterende seriene jeg kan tenke meg... Smak og behag :wink:

Skrevet

Jeg synes den er kjempemorsom. Jeg synes det er topp at moren ikke er sånn politisk korrekt helt perfekt, slik som nesten alle mødre i amerikanske TV-serier er. :P

Gjest hold brillan
Skrevet

ja - synes akkurat det; det må være den eneste amerikanske serien uten politisk korrekte karakterer eler påtrengende moral (ALLTID må man presse inn at man må lage sunn mat til barna, være glaaaade i hverandre og tilgi hverandres søte/latterlige små feil a la ekkel-serien Full House... Selv i serier som i hovedsak er komiske/spenningsserier o.l Selvsagt skal man være snill og grei, men jeg trenger ikke ALLTID få det inn med teskje...). Ei heller bruker de latterboks:)

Skjønner jo at smaken er forskjellig - normalt er ikke jeg heller glad i såpass "bråkete" serier (jeg HATER Gilmore Girls hvor alle skriker løsrevne enkeltsetninger til hverandre, feks)... Men humoren og alt - minner egentlig litt om den svenske serien Bert?

Skrevet

Enig med hold brillan over her!

En veldig "anti-amerikansk" serie. Er så deilig å slippe moralen og happy-family greiene :wink:

Holdte på å dø av latter i den episoden hvor det klikker fullstendig for faren og han går ut i bilen og har ett "lite" utbrudd. :hoho: Fantastisk gode skuespillere :-)

Men måtte se tre-fire episoder før jeg "skjønte" humoren.

Skrevet

Synes serien er helg grei underholdning. Håper bare jeg ikke får tre sånne gutter :lol:

Skrevet

En av de seriene jeg virkelig ikke klarer... :roll: Smaken er som :flekke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...