Gjest Monica Ø Skrevet 15. juli 2002 #1 Skrevet 15. juli 2002 Hei ! Jeg har gått på piller i litt over 4 år og har trutt og jevnt økt i vekt :cry: Har derfor sammen med min mann bestemt oss for å ta en liten pause med pilla og se om vekta blir mer stabil og deretter evnt. bytte merke. ( sikker sunt for kroppen med en liten pause også ? ) Så i går startet jeg ikke på et nytt brett. Men jeg lurer på hvordan jeg starter igjen ...... Skal jeg vente fire uker og så starte på et brett ( slik det ville vært om jeg tok pille hele tiden ) Eller skal jeg vente til jeg får mens eller ? Noen som kan hjelpe meg her ???????
Henna Skrevet 15. juli 2002 #2 Skrevet 15. juli 2002 Litt utenom emnet her, men.. Hvilke p-piller går du på? Tror det varierer litt på de forskjellige p-pillene når det gjelder vektreduksjon. Fikk anbefalt av legen yasmin når jeg sa jeg var var ute etter å gå ned noen kilo. Tok den første pillen idag så jeg har ennå ingen erfaring med den... Men jeg krysser fingrene
Gjest Monica Ø Skrevet 15. juli 2002 #3 Skrevet 15. juli 2002 Hei ! Jeg mener at pilla heter Trionidol ( eller liknende ) Husker ikke helt, men det starter på T ihvertfall. Før jeg startet på pilla hadde jeg en stabil vekt, men nå bare øker den. Enda jeg er i like mye aktivitet ( om ikke mer ) og spiser sunt. Veldig kjedelig at uansett hva man gjør så peker vekta oppover !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå