Gå til innhold

Grove vafler fra eldorado

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Og regnet ut hvor mye kcal det er PR plate? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal jo inneholde mer fiber og mindre sukker.
Du kan feks erstatte smøret som skla i med kesam/CC eller lignende.
Men de er nok absolutt ett greit alternativ... men jeg er aaalltid i tvil til alle disse «sunnere» produktene. :)

Skrevet
10 timer siden, agnesb skrev:

De skal jo inneholde mer fiber og mindre sukker.
Du kan feks erstatte smøret som skla i med kesam/CC eller lignende.
Men de er nok absolutt ett greit alternativ... men jeg er aaalltid i tvil til alle disse «sunnere» produktene. :)

Det var lurt :) er veldig mye smør som skal i røra! Jeg prøvde å regne på kalorier i går, men det ble No fryktelig feil trur jeg.. fikk at hver vafelplate ble på kun 12 kcal. det er jo ikke mulig 😛

Skrevet
4 minutter siden, Strawberrygirl skrev:

Det var lurt :) er veldig mye smør som skal i røra! Jeg prøvde å regne på kalorier i går, men det ble No fryktelig feil trur jeg.. fikk at hver vafelplate ble på kun 12 kcal. det er jo ikke mulig 😛

Står ikke kcal-innholdet på pakken?

Anonymkode: 9575e...b72

• Liker 2
Skrevet

Er de gode? 

Skrevet

Det står 350 kcal PR 100g. Men tenkte dette var Før man tilsatte smør? Eller kanskje ikke? 

De er gode ja :) men kan se for meg å lage hjemmelaga grove er enda bedre, kanskje med litt cottage Cheese :) men for et raskt alternativ er dem gode ;)

Skrevet
12 timer siden, Strawberrygirl skrev:

lurer på om det er nesten 150 i en plate?? mulig det er feil men det sa ihvertfall fitness appen min :P
haha. Mne ja det smøret kan man jo fint slyfe, sparer mye der! :P

Skrevet

Er nok 350kcal per 100g ferdig vaffel

Skrevet
23 timer siden, agnesb skrev:

lurer på om det er nesten 150 i en plate?? mulig det er feil men det sa ihvertfall fitness appen min :P
haha. Mne ja det smøret kan man jo fint slyfe, sparer mye der! :P

Hvilken app bruker du?

Skrevet
41 minutter siden, Strawberrygirl skrev:

Hvilken app bruker du?

lifesum eller myfitnesspal :)

Skrevet

Kan du ikke regne på innholdet hvis det er uklart om kaliriinholdet gjelder ferdig vaffel eller innholdet i pakka?

Jeg vil tro at det som står på pakken, angir hva pakken faktisk inneholder, og at du må legge til det smøret du evt tilsetter. Hvis det ikke står uttrykkelig at det gjelder ferdig vare, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...