Strawberrygirl Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Noen som har prøvd? Og regnet ut hvor mye kcal det er PR plate?
Gjest agnesb Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 De skal jo inneholde mer fiber og mindre sukker. Du kan feks erstatte smøret som skla i med kesam/CC eller lignende. Men de er nok absolutt ett greit alternativ... men jeg er aaalltid i tvil til alle disse «sunnere» produktene.
Strawberrygirl Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2016 10 timer siden, agnesb skrev: De skal jo inneholde mer fiber og mindre sukker. Du kan feks erstatte smøret som skla i med kesam/CC eller lignende. Men de er nok absolutt ett greit alternativ... men jeg er aaalltid i tvil til alle disse «sunnere» produktene. Det var lurt er veldig mye smør som skal i røra! Jeg prøvde å regne på kalorier i går, men det ble No fryktelig feil trur jeg.. fikk at hver vafelplate ble på kun 12 kcal. det er jo ikke mulig 😛
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 4 minutter siden, Strawberrygirl skrev: Det var lurt er veldig mye smør som skal i røra! Jeg prøvde å regne på kalorier i går, men det ble No fryktelig feil trur jeg.. fikk at hver vafelplate ble på kun 12 kcal. det er jo ikke mulig 😛 Står ikke kcal-innholdet på pakken? Anonymkode: 9575e...b72 2
Strawberrygirl Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2016 Det står 350 kcal PR 100g. Men tenkte dette var Før man tilsatte smør? Eller kanskje ikke? De er gode ja men kan se for meg å lage hjemmelaga grove er enda bedre, kanskje med litt cottage Cheese men for et raskt alternativ er dem gode
Gjest agnesb Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 12 timer siden, Strawberrygirl skrev: Det var lurt er veldig mye smør som skal i røra! Jeg prøvde å regne på kalorier i går, men det ble No fryktelig feil trur jeg.. fikk at hver vafelplate ble på kun 12 kcal. det er jo ikke mulig 😛 lurer på om det er nesten 150 i en plate?? mulig det er feil men det sa ihvertfall fitness appen min haha. Mne ja det smøret kan man jo fint slyfe, sparer mye der!
Strawberrygirl Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2016 23 timer siden, agnesb skrev: lurer på om det er nesten 150 i en plate?? mulig det er feil men det sa ihvertfall fitness appen min haha. Mne ja det smøret kan man jo fint slyfe, sparer mye der! Hvilken app bruker du?
Gjest agnesb Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 41 minutter siden, Strawberrygirl skrev: Hvilken app bruker du? lifesum eller myfitnesspal
Mann 42 Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Kan du ikke regne på innholdet hvis det er uklart om kaliriinholdet gjelder ferdig vaffel eller innholdet i pakka? Jeg vil tro at det som står på pakken, angir hva pakken faktisk inneholder, og at du må legge til det smøret du evt tilsetter. Hvis det ikke står uttrykkelig at det gjelder ferdig vare, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå