Gå til innhold

Ring og sånn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringen er på vei!

En flott ring håndsmidd til meg og min kjære!

jeg har bestillt henholdsvis størrelse 56 og 64, blandet med gult og hvitt gul med et vakkert motiv og evig din inni! Forlovelse og giftering i ett.

Glede glede!!

8800 kr minst for herligheten!

Og jeg skal fri! Det har jeg betemt meg for, men jeg lurer på hvordan? Kanskje jeg skal be sønnen hans om å fri for meg?

Uten sten, litt dyrt, men det blir så bra.

Hvordan er deres ringer, og hvor mye kosta de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og jeg skal fri! Det har jeg betemt meg for, men jeg lurer på hvordan? Kanskje jeg skal be sønnen hans om å fri for meg?

:o
Skrevet

Ja, enten det eller på helikopter dekket, eller innbakt i gele til frokosten.

Eller noe slikt..

Har to uker på å finne på noe!

Skrevet

Jeg blir også litt :o av ideen om at sønnen hans skulle ha noe med frieriet å gjøre.

Men til det med ringer. Vi har enkle ringer i platina. I underkant av 5000 kr tilsammen for begge.

Skrevet

Vi har helt enkle 3,5 mm gullringer, kosta i underkant av 4000 kr mener jeg å huske. De fungerer som forlovelsesringer nå, og går over til å bli gifteringer når den dagen kommer! :wink:

Originale måter å fri på - blir spennende å høre hva du bestemmer deg for!

K

Skrevet

Vi har håndlagde ringer, 5,5 mm, gult gull. med våre initialer og stjernetegn i tynn skrift (platina) utenpå ringene.

Inne i ringene; evighetstegnet + evig din + navn + dato.

Har brukt eget gull i ringene.

Betalte 2 800,- for begge!!

Her er våre

Skrevet

Vi har begge ringer i gult gull, min med diamant i (spennring), kostet 8000 kr tilsammen. Sånn ser de ut. Skal brukes som gifteringer også.

Skrevet

Det var pene ringer Arkana, orginale.

Gullsmeden skal hamre inn et bilde av en kreps som griper en fisk i halen! tenkte det var fin symbolikk, med litt humor... Til morgengave tenkte jeg et kjede med en symbolsk figur. Nå soringer han rundt med en sædcelle rundt halsen(fått av meg). Han må få noe som det går an å forklare. "Eh''' Det er en slange?!?!"

Gleder meg til å se våre.

Kan godt være det blir for mye for en 7 åring å spørre, men jeg husker at det var ikke så lenge etter vi begynte på skolen selv at venner spurte om du ville være sammen med noen!

"Per lurer på om du vil være kjærest med ham"

Gele'en tror jeg er spennende, for han liker å sove litt utpå, og da får jeg god tid til å forberede meg..

Med å sove utpå mener jeg ca 2-3 timer etter jeg har stått opp.

Har sluttet å snakke om å gifte oss nå jeg, tror til og med at han har glemt at jeg tok mål av fingen hans, hehe... Vil overraske ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...