AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har veldig lyst å spørre en jeg kjenner om vi skal ut og ta en øl. Men er det ikke litt desperat for en dame å sjekke opp en mann? Hva tenker dere menn om sånt? Anonymkode: 1e36f...98f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Det er ingenting feil ved å be spørre om han vil ta en øl. Grunnen til at mange kvinner ikke gjør det er bare det at det er lettere å lese av en manns interesse når han er på initiativ-siden enn motsatt. Og de fleste menn sier ja til et tilbud uansett fordi det at du er såpass interessert indikerer at sex uansett er i kortene. Anonymkode: 55820...620 1
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 1. Hvor har du holdt til de siste 30 årene? 2. Vil du uansett ha en mann som tilskriver en interessert kvinne desperasjon? 3. Æsj, hvorfor gidder jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Vi har allerede hatt sex en gang og jeg er usikker på om han er interessert i noe mer... Jeg er fire år eldre enn han og tenker også at han synes jeg er for gammel for han. Sukk, denne usikkerheten... Anonymkode: 1e36f...98f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har allerede hatt sex en gang og jeg er usikker på om han er interessert i noe mer... Jeg er fire år eldre enn han og tenker også at han synes jeg er for gammel for han. Sukk, denne usikkerheten... Anonymkode: 1e36f...98f Da ville jeg ikke tatt initiativ. La det heller være opp til han. Anonymkode: 38194...0ea
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg ikke tatt initiativ. La det heller være opp til han. Anonymkode: 38194...0ea Hvorfor det? Anonymkode: 1e36f...98f 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har allerede hatt sex en gang og jeg er usikker på om han er interessert i noe mer... Jeg er fire år eldre enn han og tenker også at han synes jeg er for gammel for han. Sukk, denne usikkerheten... Anonymkode: 1e36f...98f Tror du skal prise deg lykkelig for at du er kvinnfolk jeg ...og ikke mannfolk. Anonymkode: a8121...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du skal prise deg lykkelig for at du er kvinnfolk jeg ...og ikke mannfolk. Anonymkode: a8121...0a4 Why? Anonymkode: 1e36f...98f 1
Miklo Velka Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Desperat nei, tvert i mot så hadde jeg blitt ekstra tent av det. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du skal prise deg lykkelig for at du er kvinnfolk jeg ...og ikke mannfolk. Anonymkode: a8121...0a4 Ja, hvorfor? Anonymkode: 96708...f6c 1
Druid Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig lyst å spørre en jeg kjenner om vi skal ut og ta en øl. Men er det ikke litt desperat for en dame å sjekke opp en mann? Hva tenker dere menn om sånt? Anonymkode: 1e36f...98f JA, GJØR DET!!!! Jeg liker desperate kvinner, det betyr devirkelig er interesert i MEG, og ikke alt rundt meg. 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 Jeg sjekka opp en fyr en gang. Resultat: gift i 3 år nå og har to barn sammen:) Anonymkode: 70e0f...e5a 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 4 minutter siden, Miklo Velka skrev: Desperat nei, tvert i mot så hadde jeg blitt ekstra tent av det. Tror ikke dette gjelder alle menn. Hva med den berømte jakten? Den liker forsåvidt jeg også. Dette datingspillet er søren meg ikke enkelt😏 Anonymkode: 1e36f...98f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #15 Skrevet 2. februar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 1e36f...98f Hvorfor det? Når du allerede har hatt sex med han, så er det vel ikke så lurt å være så veldig frempå, men heller se om han har interesse nok til å ta kontakt. Anonymkode: 38194...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Når du allerede har hatt sex med han, så er det vel ikke så lurt å være så veldig frempå, men heller se om han har interesse nok til å ta kontakt. Anonymkode: 38194...0ea Jeg er over 30. Er det ikke på tide at det er greit at det går andre veien noen ganger? Jeg har ikke tenkt å fri, bare spørre om han har lyst å ta en øl en dag. Anonymkode: 1e36f...98f 8
Miklo Velka Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke dette gjelder alle menn. Hva med den berømte jakten? Den liker forsåvidt jeg også. Dette datingspillet er søren meg ikke enkelt😏 Anonymkode: 1e36f...98f Jeg har liten erfaring med å jakte, eventuelt bare ekstremt dårlig teknikk eller kunnskap, og ingen erfaring med å bli jaktet på, så det kan jo ha noe å gjøre med hvorfor jeg hadde satt så stor pris på å bli jaktet på.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #18 Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er over 30. Er det ikke på tide at det er greit at det går andre veien noen ganger? Jeg har ikke tenkt å fri, bare spørre om han har lyst å ta en øl en dag. Anonymkode: 1e36f...98f Spør ham, du. Selvfølgelig skal damer også ta initiativ. Anonymkode: 96708...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #19 Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spør ham, du. Selvfølgelig skal damer også ta initiativ. Anonymkode: 96708...f6c 2 minutter siden, Miklo Velka skrev: Jeg har liten erfaring med å jakte, eventuelt bare ekstremt dårlig teknikk eller kunnskap, og ingen erfaring med å bli jaktet på, så det kan jo ha noe å gjøre med hvorfor jeg hadde satt så stor pris på å bli jaktet på. Bra dere stemmer for det😊 Jeg må innrømme at det sitter litt langt inne siden han ikke har problemer med å få dates (Tinder). Men føler også at jeg kan ikke la muligheten gå fra meg. Anonymkode: 1e36f...98f 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #20 Skrevet 2. februar 2016 Du utelot jo vesentlig informasjon i åpningsinnlegget - at dere har hatt sex en gang. Flere av de som svarer at du bør ta initiativ har nok ikke fått med seg den opplysningen. Som sagt mener jeg det ikke er noe smart at du som dame tar kontakt etter en gang med sex, og du ikke vet om han er interessert, og han er populær osv. Det er mye bedre å la det være opp til han. Ikke la han få alt gratis servert på et fat. Anonymkode: 38194...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå