Teardrop Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Hvilke triks kan din katt? Og hva er det egentlig mulig å lære dem?
Hattivatti Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Han kan åpne dører. Helt selvlært og egentlig ganske irriterende 2
merett2 Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Min leker sisten! 😂 Det er alltid hun som initierer leken, og det er ikke tøys engang. Jeg ler meg skakk hver gang! 😁
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
EvaLena Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Katta mi er ekspert på å leke Primadonna 😊
Othelia Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Min katt kan også åpne dører, både de dørene som går innover og de som går utover. Å åpne dører har han funnet ut av selv. Jeg har i tillegg lært han å sitte på kommando, det var ikke så vanskelig for jeg fulgte bare instruksjonsvideo fra youtube Katten vet også hva mat betyr, gå ut, nei og flere andre ord, men det er ikke alltid at han velger å høre etter da men
Gjest Belle âme Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Min eine kan også apport(😂), sitt og gi labb. Den andre kan puste, ete, sove og være verdens søtaste.
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Triks og triks, fru Blom, men de forstår "laser" når jeg sier det med et spesielt tonefall, så jeg hausser dem opp før laserpekerleking: "Men ... men ... er det laaaseren som kommer? Hvor er laaaseren? I alle dager, skal vi leke med laaaser nå?" Da begynner de å titte frenetisk rundt seg for å finne ut hvor dette vesle røde byttet befinner seg. Jeg har også lært dem å jakte på insekter for meg. Hvis jeg dunker målrettet med neglen på gulvet eller veggen, kommer de for å spise opp plageånden jeg har funnet. Det går jo faktisk an å dressere katter på ordentlig, så du kan jo google litt og se hva du finner. Klikkertrening skal visst fungere greit. Og de kan også læres opp til å gå på vanlig do. Jeg har til og med sett videoer av puser som trekker ned etter seg! Men når det er sagt, er vel noe av sjarmen med katter at de ikke har den "hva-skal-jeg-gjøre-nå-hæ-hæ-hæ-jeg-digger-deg-la-meg-glede-deg-si-hva-jeg-skal-gjøreeee"-holdningen som hunder har.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 18 minutter siden, NasseNøff skrev: Kan også.. eller kan og kan, han bare gjør det. Jeg kaster en leke og han henter den, kommer til meg med den og slipper den i hånden min, også kaster jeg den igjen og han henter den. Slik holder vi på lenge Samme her. Det er så sjarmerende Anonymkode: 95c8c...72f
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.2.2016 den 20.58): Samme her. Det er så sjarmerende Anonymkode: 95c8c...72f Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Brimi Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 44 minutter siden, Teardrop skrev: Hvilke triks kan din katt? Og hva er det egentlig mulig å lære dem? Den ene katten min kan "spørre pent". Veldig søtt når hun tigger Ellers kan man lære en katt det man vil. Det finnes f.eks flere katter i sirkus.
Perelandra Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 Katter er noen utspekulerte beist som er i stand til å lære hva som helst hvis de bare gidder det selv. Jeg vedder på at katter er fullt ut i stand til å lære å snakke menneskespråk, men de gidder ikke fordi de ikke ser noen vits i å gjøre det. De får viljen sin uansett. 1
Tabris Skrevet 2. februar 2016 #15 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har såvidt begynt å trene ene katten vår med klikker. Har lært ham snutetarget på targetstick, også holder jeg på å lære ham å snurre rundt ved hjelp av det. Veldig gøy.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 Katten tegner på data i tegneprogram. Veldig flotte tegninger og bruker farger og mønster på en helt utrolig måte! Har tenkt å opprette blogg til den etterhvert, ikke mange kattebloggere der ute! Anonymkode: 7631f...52c 1
Mis(s)Understood Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 Min har lært seg trikset med å oppdra og trene mennesker. Etter kun få dagers trening så lyder de enhver 'ordre'. 1
Aurora M. Skrevet 2. februar 2016 #18 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Mis(s)Understood skrev: Min har lært seg trikset med å oppdra og trene mennesker. Etter kun få dagers trening så lyder de enhver 'ordre'. ! Og på dette viset gjør Pusina mi alt hun måtte ønske gjennom sin forlengede arm/slave- meg. 1
Perelandra Skrevet 3. februar 2016 #19 Skrevet 3. februar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Katten tegner på data i tegneprogram. Veldig flotte tegninger og bruker farger og mønster på en helt utrolig måte! Har tenkt å opprette blogg til den etterhvert, ikke mange kattebloggere der ute! Anonymkode: 7631f...52c Jepp, katter kan være store kunstnere. Jeg har denne boka selv. Neste gang jeg får meg katt, skal jeg lære den å male... Why Cats Paint
Kristanna Skrevet 4. februar 2016 #20 Skrevet 4. februar 2016 Sitt og gi labb. Eller blir vel gi pote da Det gjør han før han skal få godbiter. Kan også apport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå