livmor Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg hater shopping, og det blir dobbelt håpløst når jeg ikke finner noe som sitter pent. Trenger desperat nye bukser og tar gjerne i mor tips om hvor jeg kan finne fine bukser, og viktigst av alt: hva slags bukser som sitter penest. Jeg er 170 cm høy, men har ganske korte bein. I tillegg er de kraftige med brede legger og passe fyldige lår. Har litt rumpe og midje. Er vanligvis en 38, men etter svangerskap er jeg nå en 40. Leggene mine er kraftige uansett hvilken klesstørrelse jeg bruker, og slim fit er utelukket. Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Min erfaring er at jeg får best hjelp på butikker med litt dyrere klær og større utvalg som f.eks Match. Da kan de som jobber der finne bukser som passer til din fasong, i motsetning til f.eks. HM og lignende kjeder der "one size fits all" mer eller mindre.. Anonymkode: 1cd4e...103
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Har selv slitt med å finne bukser som sitter pent. Samme som deg korte ben, litt kraftige legger, osv. De vanlige kjedebutikkene blir alt for lange, eller så er de altfor trange i livet. Hater å shoppe, og bukser er det aller værste jeg vet å lete etter, men nå har jeg kommet over buksene fra acne studios og de sitter perfekt! Super fornøyd, koster litt med absolutt verdt det og de holder lenge om man vasker de ordentlig. Anonymkode: f440d...fd4
..... Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Sjekk ut five units buksene. De er fantastiske!
Løvefrøken Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har blitt veldig glad i enkelte av buksene som selges hos B-young... God hjelp har jeg fått også. Ut fra beskrivelsen din kan det høres ut som at du har samme fasong som meg
Gjest lipgloss Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Ikke at jeg kan hjelpe deg med bukser,men jeg syns det høres ut som du har fin fasong på kroppen,kvinnelige former er bare vakkert😊lykke til sikker på du finner noe som passer deg perfekt😘😘😘 klemmer Ronja/lipgloss❤️
Cessa74 Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 Den 3. februar 2016 at 9.15, Løvefrøken skrev: Jeg har blitt veldig glad i enkelte av buksene som selges hos B-young... God hjelp har jeg fått også. Ut fra beskrivelsen din kan det høres ut som at du har samme fasong som meg Det hun sa! Synes også jeg har fått god hjelp på B-young og kjøpt flere bukser som jeg er veldig fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå