Gå til innhold

Kommer jeg til å høre fra han igjen? Til sengs med en venn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skjedde det som ikke skulle skje. Jeg var full på fest i helgen og kvelden endte med at jeg var med en kompis hjem. Eller vil ikke kalle han kompis, mer en bekjent. Vi var ganske fulle begge to og vi begynte å kline etter vi kom hjem til han. Og så havnet vi i sengen, hadde sex to ganger. Jeg gikk hjem tidlig på morgenen for jeg følte meg som et takras uten sminke og hadde lyst å ta walk of shame mens det fremdeles var mørkt ute. Han sendte melding til meg på kvelden, men har ikke hørt noe mer etter det. Jeg sendte han en snap i dag, ble noen snap frem og tilbake. Ikke noe mer enn det. Jeg har ikke noe god følelse på at det kommer til å skje noe mer. Jeg har egentlig lyst å blir bedre kjent med han, men vet ikke helt hvordan jeg skulle gått frem uten å virke desperat. Tenker også at hvis en mann er interessert så sitter man vel ikke og lurer på om det skjer noe mer, de pleier å vise klar interesse. Hva tenker dere? 

Anonymkode: c2aa8...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil bli kjent må du bruke noe litt mer konkret enn snap til å kommunisere med og analysere hvertfall. Send han en sms og spør om han har planer for helgen med blunketegn bak ;) 

Anonymkode: a6ee5...8ad

• Liker 3
Skrevet

Og nei det er ikke desperat. Han har hatt tassen sin inni deg, dere har byttet kroppsvæsker. Da følger det med retten til 3-5 meldinger i ettertid også, om han ikke skulle svare på noe frem til den femte smsen tar man hintet, men steget må man også ta for å komme noe vei! 

• Liker 5
Skrevet

Ja, men tenker at hvis han er interessert i noe mer med meg så ville han ha tatt initiativ til noe mer? Gjør ikke menn det når de virkelig vil ha en dame?

Skrevet

Du må nå gi litt du også da 

Anonymkode: 30ed0...8d8

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du må nå gi litt du også da 

Anonymkode: 30ed0...8d8

Jeg har jo det. Sendte snap'er i kveld, er ikke det å vise interesse? Eller burde jeg gjøre mer? Burde ikke han være mer på hvis han er interessert?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men tenker at hvis han er interessert i noe mer med meg så ville han ha tatt initiativ til noe mer? Gjør ikke menn det når de virkelig vil ha en dame?

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle menn  tar insj, noen ganger må kvinnen ta insj.

Skrevet
2 minutter siden, VinterSnø skrev:

Ikke alle menn  tar insj, noen ganger må kvinnen ta insj.

Erfaringen min tilsier at hvis en mann er interessert så er jeg liksom aldri i tvil. Derfor tenker jeg at det gjelder denne gangen også... Mulig jeg tar feil.

ts

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er min erfaring :P men nå har jeg aldri datet/holdt på meg sjenerte menn heller. Jeg datet en fyr et par ganger ifjor, så ble det plutselig veldig stille fra hans side. Jeg var superinteressert og tenkte "hey, jeg må jo ta sjansen" og sendte han sms. Han svarte hyggelig og høflig og alt det der, men la ikke opp til noe mer kommunikasjon. Jeg prøvde en gang til - da inviterte jeg han like så godt ut. Han sa ja til det, men alikevel ble jeg sittende med en dårlig følelse. Det hjalp ikke da jeg spurte han hva han hadde lyst til å gjøre og han svarte med "samma for meg, er du som ville på date". :fnise::dry:

For å si det sånn, det ble med den siste daten der ja..  hørte aldri noe fra han igjen heller.

Anonymkode: 5b218...a51

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er min erfaring :P men nå har jeg aldri datet/holdt på meg sjenerte menn heller. Jeg datet en fyr et par ganger ifjor, så ble det plutselig veldig stille fra hans side. Jeg var superinteressert og tenkte "hey, jeg må jo ta sjansen" og sendte han sms. Han svarte hyggelig og høflig og alt det der, men la ikke opp til noe mer kommunikasjon. Jeg prøvde en gang til - da inviterte jeg han like så godt ut. Han sa ja til det, men alikevel ble jeg sittende med en dårlig følelse. Det hjalp ikke da jeg spurte han hva han hadde lyst til å gjøre og han svarte med "samma for meg, er du som ville på date". :fnise::dry:

For å si det sånn, det ble med den siste daten der ja..  hørte aldri noe fra han igjen heller.

Vil bare presisere at vi dro på den daten jeg inviterte til, men at jeg etter den ikke hørte noe mer og ikke gadd jeg å ta mer kontakt heller.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo det. Sendte snap'er i kveld, er ikke det å vise interesse? Eller burde jeg gjøre mer? Burde ikke han være mer på hvis han er interessert?

Menn er like redde som kvinner for å bli avvist, så de må ha noe tydelig nok å gå på for å tørre å vise tydelig interesse selv. Snap er kommunikasjonsmåte for 15 åringer i skolefri, personlig syns jeg det er altfor barnslig og diffust til å drive noe seriøs kommunikasjon på eller analysere antall snaps og sekunder. En sms som er rett frem er mye mer konkret for både deg og han og da blir man tryggere på hverandre istedet for å prøve å tolke hverandre hele tiden.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn er like redde som kvinner for å bli avvist, så de må ha noe tydelig nok å gå på for å tørre å vise tydelig interesse selv. Snap er kommunikasjonsmåte for 15 åringer i skolefri, personlig syns jeg det er altfor barnslig og diffust til å drive noe seriøs kommunikasjon på eller analysere antall snaps og sekunder. En sms som er rett frem er mye mer konkret for både deg og han og da blir man tryggere på hverandre istedet for å prøve å tolke hverandre hele tiden.

Snap er jo bare enda en måte å kommunisere på, spørsmålet er vel hvordan kommunikasjonen går frem og tilbake. Jeg forventer vel at det skulle vært mer kommunikasjon hvis jeg skulle tro at han var interessert. Jeg angrer på at jeg var med han hjem hvis jeg ikke får uttelling for det. Føler meg billig😔

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snap er jo bare enda en måte å kommunisere på, spørsmålet er vel hvordan kommunikasjonen går frem og tilbake. Jeg forventer vel at det skulle vært mer kommunikasjon hvis jeg skulle tro at han var interessert. Jeg angrer på at jeg var med han hjem hvis jeg ikke får uttelling for det. Føler meg billig😔

Ja men da har du hvert fall lært å ikke gjøre det igjen. Mange kvinner utvikler følelser av å ha sex, mens menn stort sett ikke gjør det. Da vet du at du ikke er konstruert for å ha ONS og det er vel egentlig et kvalitetsstempel 😉

Anonymkode: 3d427...602

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snap er ikke seriøst nok hvis du vil noe mer. Send en sms eller Facebook melding og spør om han vil finne på noe en dag! Verste som kan skje er at du får nei, og da slipper du i alle fall å tenke mer på det og kan fokusere på neste fisk i havet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...