AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Heisann, Jeg ble kjent med en fyr for noen uker siden. Denne fyren har hatt en fast fuckfriend - men samtidig vært åpen om at han har ligget med flere jenter. Jeg presterte å ligge med han, både i påvirket og edru tilstand. Dette var igrunn litt for å komme over eksen, samtidig som jeg synes han er en utrolig koselig fyr å være med.. Vi har ikke hooket sååå mange ganger, men han drev å snakket om "neste gang" og sånt. Det var han som tok initiativet hver gang... Fikk vel litt falske forhåpninger, samtidig som jeg innerst inne visste det ikke var noe ordentlig. Hos meg er det utrolig lytt, så jeg fant ut at det var greit å flytte. Ikke bare pga han, men dette var noe av grunnen. Slik at jeg faktisk kunne ha besøk... For noen dager siden fikk jeg en lang melding av han hvor han skrev at han nå kun skal holde seg til denne fuckfrienden fordi han har fått følelser for henne, og at han anser det over mellom oss. Jeg ble vel litt opphengt i det hele og ganske sjarmert av han, og sitter nå igjen med ganske knust hjerte. Føler meg bare så utrolig dritt akkurat nå. Føler meg som verdens mest dumme og naive jente på nord. Samtidig som jeg føler meg brukt og så utrolig lite verdt. Vi går på samme skole, og jeg må se han i kantina helt frem til sommeren. Den tanken dreper meg totalt. Vil aller helst slippe å se han på skolen merker jeg. Føler meg så utrolig idiot akkurat nå... Har jeg grunn til å føle meg brukt eller burde jeg ha visst bedre? :-/ Jente, 23... Anonymkode: ce521...db8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Jeg føler jeg alltid blir "the other woman", og det er så utrolig leit å tenke på.. Har noen noe tips til hvordan jeg bare kan glemme alt som har skjedd? Lurer også på en ting til: ville dere oversett han i gangene, eller sagt hei? Aller mest føler jeg for å overse han totalt... TS Anonymkode: ce521...db8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Hve vil det hjelpe deg å gå rundt og føle deg brukt? Ingenting. Ved å innse at du tråkket i salaten og at dette er ditt ansvar, så vil du senere stå bedre rustet i tilsvarende situasjoner. Det hjelper! Anonymkode: ad448...e06 3
Ananas. Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Å si at du burde ha visst bedre, er å ta i. Men du burde ha avventet og sett hvordan det går, noen uker er ikke lenge - og å flytte for en fyr man ikke engang har forpliktelser til er litt "galskap i gjerningsøyeblikket". Men du har ikke vært dummere enn andre er, det er greit å legge mer i en relasjon enn den andre gjør, og å bli skuffet likevel etterpå. Du har fått noen knuste forhåpninger, men du har nok ikke blitt brukt. Du er hverken verdens dummeste eller mest naive, du har gått på en smell de aller fleste som er aktive med dating etc. gjør i løpet av livet, noen opptil flere ganger. Det ordner seg, og sannsynligvis går det raskere over enn du tror, så lenge du fokuserer på helt andre ting enn ham. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: Å si at du burde ha visst bedre, er å ta i. Men du burde ha avventet og sett hvordan det går, noen uker er ikke lenge - og å flytte for en fyr man ikke engang har forpliktelser til er litt "galskap i gjerningsøyeblikket". Men du har ikke vært dummere enn andre er, det er greit å legge mer i en relasjon enn den andre gjør, og å bli skuffet likevel etterpå. Du har fått noen knuste forhåpninger, men du har nok ikke blitt brukt. Du er hverken verdens dummeste eller mest naive, du har gått på en smell de aller fleste som er aktive med dating etc. gjør i løpet av livet, noen opptil flere ganger. Det ordner seg, og sannsynligvis går det raskere over enn du tror, så lenge du fokuserer på helt andre ting enn ham. Hun skrev at hun visste innerst inne. Magefølelsen er en jentes beste venn. Når man trosser den, trosser man sin beste venn som har kjent en hele livet. Klart det er alvorlig. Anonymkode: ad448...e06
Faria Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Så du brukte han for å komme over eksen din. Han var ærlig med deg om at han hadde ei fast ei og at han lå med andre. Så når han da bestemmer seg for å satse på hun faste så føler du deg brukt? Du brukte han i utgangspunktet kjære deg. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Nei, dere var jo ikke eksklusive, og han har jo ikke lovet deg noen ting. Skjønner at du er såret, men han har egentlig ikke gjort noe galt. Det beste du kan gjøre er å gå med hevet hode og et smil. Si hei, men ikke stopp og prat med han. Anonymkode: 93116...e4f 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skrev at hun visste innerst inne. Magefølelsen er en jentes beste venn. Når man trosser den, trosser man sin beste venn som har kjent en hele livet. Klart det er alvorlig. Anonymkode: ad448...e06 Vil poengtere at jeg hele tiden visste at det ikke var noe som kom til å vare da han flytter til sommeren. Men, trodde virkelig det skulle vare noen måneder.... Kom som en sjokk for meg at han hadde følelser for hun andre.. Anonymkode: ce521...db8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 4 minutter siden, Faria skrev: Så du brukte han for å komme over eksen din. Han var ærlig med deg om at han hadde ei fast ei og at han lå med andre. Så når han da bestemmer seg for å satse på hun faste så føler du deg brukt? Du brukte han i utgangspunktet kjære deg. Det er vel noe sannhet i det ja.. Jeg vil også si at jeg er en ekstremt sjenert person når det kommer til sex, så jeg testet vel heller grensene.. Hater virkelig at det skal være sånn at jeg alltid har hjertesorg over forrige person jeg har ligget med. Når skal dette stoppe.. :-/ Anonymkode: ce521...db8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Føler bare det var så unødvendig av han å sende DEN lange mailen... Føler jeg på en måte ble "slått opp med". Skulle ønske han heller bare ikke tok noe kontakt, eller evt sa det dersom jeg hadde spurt :-/ Hater å havne i "jeg ble ditchet"-posisjonen.. TS Anonymkode: ce521...db8
kisskissbangbang Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler bare det var så unødvendig av han å sende DEN lange mailen... Føler jeg på en måte ble "slått opp med". Skulle ønske han heller bare ikke tok noe kontakt, eller evt sa det dersom jeg hadde spurt :-/ Hater å havne i "jeg ble ditchet"-posisjonen.. TS Anonymkode: ce521...db8 Han var jo bare real. Høres for meg ut som om han var ærlig hele veien, og at han avslutta på en bra måte. Han gjorde ikke noe galt her, og det du må jobbe med er deg selv og dine følelser. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler bare det var så unødvendig av han å sende DEN lange mailen... Føler jeg på en måte ble "slått opp med". Skulle ønske han heller bare ikke tok noe kontakt, eller evt sa det dersom jeg hadde spurt :-/ Hater å havne i "jeg ble ditchet"-posisjonen.. TS Anonymkode: ce521...db8 Om han ikke hadde tatt kontakt, hadde du levd i usikkerhet og det hadde nok havnet en tråd her usnsett... Tror ikke det er noe bedre! Nå vet du og kan gå videre! Anonymkode: fb915...799 1
merett2 Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 Jeg synes fyren fortjener litt CRED, jeg da! Du sa jo selv at du egentlig bare startet denne greia for å komme over eksen, så du brukte ham jo strengt tatt selv... Og han ga deg faktisk en forklaring, han mente vel at du var VERDT SÅPASS at du fortjente en grundig en. Han ville vel ikke at du skulle sitte igjen og lure på hva du hadde gjort galt, noe du helt sikkert ikke gjorde. Han hadde helt enkelt følelser for ei annen dame. Ei dame som du visste om... Kanskje var du egentlig mer klar for et forhold enn du trodde, og du lærte noe nytt om deg selv. Ta det vonde med det gode. Det kommer flere tog, kjære TS. 3
Arca Skrevet 2. februar 2016 #15 Skrevet 2. februar 2016 Han var ærlig med deg. Ingen grunn til ikke å hilse.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 Nei, det har du ikke. Du har også brukt han, siden du så på det som å komme over exen. Men med en gang du ikke får det som du vil, så skal du løpe rundt med vondbråtne følelser? Han var åpen om dette fra starten av også. Anonymkode: 9584b...e07
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 Menn bruker kvinner for sex men det er ikke han som har lurt deg selvom han følte det ville bli en neste gang der og da når han nevnte det før han senere fant ut at han ville holde seg til kun en av sine partnere. Det er nemlig helt fair av han. Du har nok mere lurt deg selv ved å tro du kunne stole på en kar som du vet har sex med mange jenter. Anonymkode: 4465a...819 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #18 Skrevet 2. februar 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler bare det var så unødvendig av han å sende DEN lange mailen... Føler jeg på en måte ble "slått opp med". Skulle ønske han heller bare ikke tok noe kontakt, eller evt sa det dersom jeg hadde spurt :-/ Hater å havne i "jeg ble ditchet"-posisjonen.. TS Anonymkode: ce521...db8 Okeeeeei, er det dette som egentlig er problemet,at han skjønte hva slags følelser du hadde før du selv gjorde det og/eller at han antok at du hadde mer følelser for ham enn det du strengt tatt hadde? Been there. Da har jeg bare feid det bort med at "Dette oplever sikkert menn hver uke, så nå får jeg oppleve hvordan de har det!". Og så har jeg i grunn inntatt en posisjon hvor jeg unner dem det å ditche meg med alvorlig mine og sorgtynget hjerte. Det føles ikke så verst, kan anbefales! Anonymkode: ad448...e06
Belbus Skrevet 2. februar 2016 #19 Skrevet 2. februar 2016 Nei, synes ikke du har noen grunn til å føle deg brukt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #20 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler bare det var så unødvendig av han å sende DEN lange mailen... Føler jeg på en måte ble "slått opp med". Skulle ønske han heller bare ikke tok noe kontakt, eller evt sa det dersom jeg hadde spurt :-/ Hater å havne i "jeg ble ditchet"-posisjonen.. TS Anonymkode: ce521...db8 Nei, det syntes jeg ikke var unødvendig. Jeg har også tråkket i salaten (som det ble kalt tidligere i tråden) og hatt sex jevnt med en fyr, for så å begynne å få litt vel mye forhåpninger om det ene og det andre selv om jeg innerst inne visste at hver gang kunne bli den siste. Forskjellen var at han du lå med er en relativt real kar som var ærlig om intensjonene sine fra starten av OG sa i fra på en ordentlig måte at han ikke kan treffe deg mer. "Min" er helt likegyldig og driter i å gi lyd fra seg, for han var det bare "morro" og noe han tenkte på akkurat der og da, men så fort jeg var ute av syne var jeg også ute av sinn for å si det slik. Han sluttet også å svare uten et ord/uten noen forklaring. Jeg hadde satt kjempepris på å få en forklaring, slik som du fikk. Ang dette med at du flyttet, syntes jeg det var litt voldsomt. Og det er i hvertfall ikke hans skyld, og er egentlig helt urelevant for tråden. Men det positive er at du nå kan ha sex med neste fyr du møter uten å tenke på om naboene hører Uansett - du ble ikke brukt, dere brukte hverandre. Gjensidig. Og du vil komme over det på et tidspunkt selv om ting føles kjipt nå. Anonymkode: a291e...ba8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå