AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #21 Del Skrevet 2. februar 2016 3 minutter siden, duftlys skrev: Skjønner hva du mener altså. Vi med rødt hår blir automatisk noen som skiller seg ut fra mengden for eksempel i en klasse. Jeg har heldigvis ikke opplevd det du forklarer (tror jeg, jeg vet jo ikke), kan jo skjønner at vi kanskje får et ekstra blikk, men hvis du anser det som plagsomt, så synes jeg det er dumt! Føler meg bare beglodd uansett hvor jeg går, men har ikke møtt noe negativt på det Er bare litt stress! Anonymkode: 55bf3...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 2. februar 2016 #22 Del Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg bare beglodd uansett hvor jeg går, men har ikke møtt noe negativt på det Er bare litt stress! Anonymkode: 55bf3...7e4 Bra det ikke plager deg sånn veldig, men ellers kijpt at du føler det da! Haha, lurer på om jeg skal prøve å se om folk legger ekstra merke til meg når jeg går rundt i sentrum, men tror nok ikke det, haha. Ellers, så er vi bare så unike, at de synes vi er som sånn stjerneskudd, de ser det så sjeldent Hhaha neida. Bare ikke bry deg, de tenker nok sikkert ikke over det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #23 Del Skrevet 2. februar 2016 Er du sikker på at det er det at du har rødt hår som gjør at du føler deg beglodd? Jeg legger aldri spesielt godt merke til rødhårede når jeg er ute blant folk. De blir en del av mengden for min del (på samme måte som blonde, brunetter og sorthårede). Anonymkode: f9cc6...680 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #24 Del Skrevet 2. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det er det at du har rødt hår som gjør at du føler deg beglodd? Jeg legger aldri spesielt godt merke til rødhårede når jeg er ute blant folk. De blir en del av mengden for min del (på samme måte som blonde, brunetter og sorthårede). Anonymkode: f9cc6...680 Altså dette er tanker jeg gjør meg da: Jeg ganske høy, veldig rett i ryggen. Har en positiv utstråling har jeg fått høre. hm Anonymkode: 55bf3...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #25 Del Skrevet 2. februar 2016 Ute etter komplimenter tråd? Anonymkode: 342a2...efe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #26 Del Skrevet 2. februar 2016 Jenta mi blir beglodd på hele tiden. Fremmede kommer fram og skryter sånn av fargen på året hennes, i utlandet går folk nesten amokk. De tror ikke på at det er ekte farge en gang, jeg har flere ganger nesten blitt beskyldt for å farge håret hennes. Rødt hår er sjeldent i verden, ikke like sjeldent her i nord og de britiske øyer. Men totalt i verden er rødt hår i mindretall så dere skiller dere ut, som oftest på en positiv måte De har jo en egen festival i Skottland (?) for dem med rødt hår Anonymkode: 8f4c6...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 3. februar 2016 #27 Del Skrevet 3. februar 2016 har selv rødt hår, kan merke folk titter på det men tenker ikke noe over det, er ikke unormalt mye. Farga håret mitt knall rødt en gang jeg var 18, DA merka jeg at folk stirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #28 Del Skrevet 3. februar 2016 Ja, jeg legger merke til de med rødt hår. Fordi det er vakker farge, de skiller seg ut på en veldig flott måte. Kunne ønske jeg var en rødtopp selv! Anonymkode: 2f7bd...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 3. februar 2016 #29 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg har ikke naturlig rødt hår, men jeg har farget det rødt. I begynnelsen husker jeg følte at "alle" stirret, men jeg vet ikkke om det er noe jeg inbilite meg eller hva for nå føler jeg at ingen stirrer Eneste jeg opplever er at om jeg snakker med fremmede folk (feks. personale i en butikk, på en fest osv) så kan de plutselig ut av det blå kommentere hårfargen min. Ikke noe negativt da, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. februar 2016 #30 Del Skrevet 3. februar 2016 Er ekte "ginger" med rødt hår, blå øyne, lys hud og fregner både i ansiktet og på kroppen. Jeg får ganske ofte kommentarer for håret mitt, også av helt fremmede. "Så vakkert hår du har, er fargen din ekte?" I tillegg har jeg naturlige krøller, så jeg får også kommentarer for dem. Sånn har det vært omtrent hele livet. Da jeg var liten likte jeg ikke når de voksne sa jeg hadde rødt hår, de måtte da se at det var oransje! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 3. februar 2016 #31 Del Skrevet 3. februar 2016 Mange rødtopper er vakre og unike i utseendet Og jeg stirrer stort sett forde jeg synes hårfargen er utrolig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #32 Del Skrevet 3. februar 2016 Har du knallrødt hår og problembriller blir du nok merke til. Helt normal rød hårfarge og vanlig stil? Neppe. Anonymkode: 048a3...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #33 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg skal ærlig innrømme at jeg stirrer på rødt hår, men det er fordi jeg syns det er så utrolig flott. Håper ikke jeg har gjort folk ukomfortable, skal tenke meg om en gang eksyra neste gang Anonymkode: eee98...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #34 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg kikker noen ekstra sekunder på rødhetter ja. Fordi de er mer sjeldne og eksotiske. Samtidig ligger det litt i bakhodet at man har hørt jenter med naturlig rødt hår er noen villkatter i senga. Det pirrer jo litt.. Anonymkode: 8b0a8...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #35 Del Skrevet 4. februar 2016 Selvfølgelig skiller man seg ut om man har en skarp hårfarge. Det er mye lettere å få øye på, og det er kan være flere grunner til at folk ser på deg. Men du skal ikke tenke at det naturligvis er negativt. 1. Alle er nødt til å se ett sted 2. Skarpe farger fanger lettere oppmerksomheten 3. Kanskje de vurderer den samme fargen selv? syns den er tøff? fin? kul? Det er mange flere punkter, men her har du tre som kanskje letter litt på stemningen Ser folk på deg? ta det som et kompliment 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belladonna Skrevet 5. februar 2016 #36 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg føler meg ofte "beglodd", men jeg syns dette bare er hyggelig. Når jeg var liten ble jeg ofte ertet av de andre barna fordi jeg hadde rødt hår og fregner. Ønsket meg brunt eller blondt hår. I dag er det kanskje en av de tingene jeg føler meg mest privligert med når det gjelder eget utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2016 #37 Del Skrevet 5. februar 2016 Folk med rødt hår og blå øyne er de sjeldneste i verden! Vær stolt over den utrolige særegenheten du har! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #38 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg har hatt skikkelig rødt hår, og følte aldri at jeg ble glodd mer på enn ellers. Værre å være blond med store brød enn rødhåret. Anonymkode: e24c9...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #39 Del Skrevet 5. februar 2016 Tykt, langt, rødt hår. Aldri følt at noen har glodd på meg pga det! Synd med folk som farger bort pent rødt hår, blir ofte seende unaturlig ut. Anonymkode: 149dd...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #40 Del Skrevet 5. februar 2016 Er naturlig rødtopp jeg også, og er nok "hun med rødt hår" blant folk, i tillegg vet jeg at håret blitt lagt merke til når det er utslått. Gjør meg ingenting, ikke plagsomt og vil ikke si at folk glor. Bortsett fra når jeg var i Tunis på ferie; da glodde folk på meg som om de aldri hadde sett rødt hår og lys hud før! Anonymkode: 43d9f...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå