Gå til innhold

Rødt hår, beglodd på hele tiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker veldig forskjell på perioder hvor jeg er blond/brunette og når jeg har rødt hår. Mange flere menn som ser på meg (og smiler), eller som prøver å sjekke meg når jeg har rødt hår - med en annen hårfarge får jeg svært sjeldent oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får nesten aldri oppmerksomhet fra menn på grunn av håret. De som kommenterer det er for det meste voksne kvinner, men av og til også barn. "Henne hadde fint hår" fikk jeg nylig høre av ei lita jente i Meny-butikken. Jeg har mange ganger fått kommentarer for håret av betjeningen i butikker, mulig det er et salgstriks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, glor ikke spesielt på folk med rødt hår, unntatt hvis vedkommende er veldig pen. Det er jo ikke slik at vi ikke har sett rødt hår før. :) Jeg tror nok det er verre for folk som er mørkere i huden; de kan noen ganger bli behandlet rasistisk. Det slipper du.

Anonymkode: fd90f...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger iblandt så er jeg skyldig om å beundre rødtopper. Synes å mange rødtopper har vidunderligt hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg nok ofte i å se litt ekstra. Det er noe "eksotisk" ved det (i mangel på bedre ord), til tross for at jeg gjerne ser flere hver dag. Synes også at de fleste rødhårede jeg kjenner har en lidenskap for et eller annet så synes de er spennende mennesker. Det er ikke ment som en sterk generalisering, men møter man nok herlige mennesker som har et felles ytre kjennetegn så ilegger man jo nesten automatisk fremmede de samme positive egenskapene også:sjenert:

Merker også at rødhårede ofte begynner å snakke med meg ute på gata så det går litt begge veier egentlig. Jeg prøver selvfølgelig ikke å glo helt åpenlyst, det er ikke som et fetisj liksom:fnise: Skal bli med noen venner på Redhead Days til neste år. Kanskje jeg blir litt "kurert" da.

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være hårfargen som gjør det - kanskje du bare oppfattes som spesielt pen av de rundt deg? Hvis jeg ser to ganger på folk, så er det stort sett fordi jeg synes de ser bra ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...