Gå til innhold

Bildespørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spørre fotografen, men lurte på om dette er så obvious at det ikke er vits å sjekke en gang. 

Vi gifter oss i Barcelona og har fått tilbud om heldagsfoto til kr 28.000. 

Det er en ting jeg ikke forstår, fotografen skriver 'vi vil få 800 negatives+ low res pictures av bildene i albummet.' Vi får visst et album også. 

Jeg ville da trodd at vi fikk alle de 800 beste bildene med rettigheter elektronisk? Så low res-setningen forstod jeg lite av. 

Noen som vet?

Anonymkode: 6fe4d...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke nødvendigheten av å bruk 28.000 kr på bryllupsbilder...

Anonymkode: 2d6e8...839

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal spørre fotografen, men lurte på om dette er så obvious at det ikke er vits å sjekke en gang. 

Vi gifter oss i Barcelona og har fått tilbud om heldagsfoto til kr 28.000. 

Det er en ting jeg ikke forstår, fotografen skriver 'vi vil få 800 negatives+ low res pictures av bildene i albummet.' Vi får visst et album også. 

Jeg ville da trodd at vi fikk alle de 800 beste bildene med rettigheter elektronisk? Så low res-setningen forstod jeg lite av. 

Noen som vet?

Du får negativene og lavoppløste bilder i albummet. Hvr mange høyoppløslige bilder får dere? Og får dere raw. filene?

Anonymkode: dbe0b...5c2

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får negativene og lavoppløste bilder i albummet. Hvr mange høyoppløslige bilder får dere? Og får dere raw. filene?

Se på filen, jeg tolket det som at det er lavtoppløselkge fra albummet. Men hadde jo vært rart. Får 800 bilder. Skal spørre om RAW-format er inkludert. Ser ikke sånn ut...

image.jpeg

Skrevet

Da tolker jeg det som at dere får 800 uredigerte bilder og bildene fra albummet ferdig redigert, men i lav oppløsning. Ser ikke om du får negativene i raw. eller annet format.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...