AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg er en fyr på rundt 20 år. problemet mitt er at jeg føler jeg må være overalt, for eksempel på skolen! Jeg føler jeg må omgås de fleste i løpet av en dag, og at jeg må tekke alle. Sliter med å sette meg ned på biblioteket å jobbe med skole, at jeg heller må være mer i kantinen eller i forelesning å jatte med folk. Føler jeg må ha folk rundt meg egentlig hele tiden, slik at jeg ikke blir alene / glemt. Føler jeg må ha med meg det som skjer. Att jeg hele tiden må omgås de "kule" eller de som tar litt lettere på skolen, enn de som sitter strukturert på biblioteket og jobber. Jeg tror dette er en del av min personlighet, og det er litt stress.. Aner ikke hvordan jeg skal forklare dette her til dere (jeg ønsker jo hjelp med tankegangen min) Jeg har et behov for å være er midtpunkt der jeg er! Det er litt slitsomt. Er det sånn det skal være? sorry for rotete innlegg, og dårlig avsnitt! Anonymkode: 28e1a...e23
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Dette gjør at jeg aldri slapper av.... ts Anonymkode: 28e1a...e23
King in the North Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Finnes ingen fasit for hvordan "det skal være". Du må finne ut hva som er mest riktig for deg, og dine mål. Er du interessert i å gjøre det godt på skolen, bør du omgås de som tar det seriøst, ikke tulle med de useriøse i kantinen. Du skriver mye om at "du føler". Følelser er rasjonalitetens verste fiende Vi kan ikke si så mye om hva du bør gjøre, men dette var et forsøk på å få deg til å tenke deg fram til dette selv, da du er sjefen over ditt liv og hva du vil med det 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 6 minutter siden, King in the North skrev: Finnes ingen fasit for hvordan "det skal være". Du må finne ut hva som er mest riktig for deg, og dine mål. Er du interessert i å gjøre det godt på skolen, bør du omgås de som tar det seriøst, ikke tulle med de useriøse i kantinen. Du skriver mye om at "du føler". Følelser er rasjonalitetens verste fiende Vi kan ikke si så mye om hva du bør gjøre, men dette var et forsøk på å få deg til å tenke deg fram til dette selv, da du er sjefen over ditt liv og hva du vil med det problemet er at jeg ønsker å være et midtpunkt uansett hvor jeg er! Anonymkode: 28e1a...e23
King in the North Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: problemet er at jeg ønsker å være et midtpunkt uansett hvor jeg er! Anonymkode: 28e1a...e23 Hvis det er dette du ønsker, hva er da problemet? Virker jo som om du får det til
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 8 minutter siden, King in the North skrev: Hvis det er dette du ønsker, hva er da problemet? Virker jo som om du får det til Men så blir jeg sur inni meg når jeg ikke er mittpunkt. Er ikke den som snakker høyest. Er en rolig person, så det stemmer ikke helt overens med personligheten min! Anonymkode: 28e1a...e23
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Narsissisme Much? Er du vant til å få mye oppmerksomhet? Er litt sånn selv, det er slitsomt men har blitt bedre med årene. Prøver å fokusere på de viktige tingene. Anonymkode: aee98...3b0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Får jo litt oppmerksomhet fordi jeg er hyggelig å møter folk med et smil osv! Og på grunn av det så blir jeg litt sånn som kjenner alle... Også derav føler jeg at jeg må være et midtpunkt og tilgjengelig over alt. Jævla stress egentlig. Ønsker å være den personen som er på skolen, sitter på biblioteket og jobber.. Er her for å få en utdannelse. Men så skal jeg jo tekke alle andre, være sosial, snakke shitprat osv. Off! ts Anonymkode: 1cfa4...128
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Prøv å tenk litt mer på hva som er bra for deg å gjøre og ikke hva du har lyst til bestandig. Noen ganger er et "hei" nok. Du har viktige ting å gjøre, prioriter dem. Anonymkode: aee98...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv å tenk litt mer på hva som er bra for deg å gjøre og ikke hva du har lyst til bestandig. Noen ganger er et "hei" nok. Du har viktige ting å gjøre, prioriter dem. Anonymkode: aee98...3b0 Skal tenke på dette! Anonymkode: 1cfa4...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå